mariasophia

Alla inlägg under december 2010

Av maria123 - 3 december 2010 16:00

Idag till skolan blev det en bekväm och slapp outfit, ett par jeans och en svart hoodtröja:)

   

Av maria123 - 3 december 2010 13:11

 

Sitter i skolan och väntar på att någon lektion skall böjra, börjar bli trött på denna skolan! Den är riktigt kass nu, ursh aja. Åhh jag sitter här med sån besluts ångest för vad jag skall göra i kväll. Funderar mellan att ha en spa kväll med ett bad, fixa naglar, ansiksmask och annan mys eller till en tjej kompis och ha en film kväll men mycket tjejsnack eller att åka till min pojkvän och mysa.

Av maria123 - 3 december 2010 09:45

Har nyligen vaknat till liv och snart blir det lite frukost och göra sig iordning för att åka in till stan och träffa en vän som skall köpa bio biljett till mig! tack sara :) Sen blir det såklart att åka till skolan måste prata med rektorn om att jag har varit sjuk halva veckan, men börjar bli frisk nu äntligen. Hörs sen!

 

Av maria123 - 2 december 2010 20:00

Jag har funderat länge nu på att skaffa mig en blogg, och nu fick jag ett ryck och gjorde det. Idag satt jag på bibloteket i Gamlestan och väntade på att danskurserna skulle börja, själv skulle jag inte dansa idag om ni nu tror de haha, jag skulle köpa biljetterna till Julfesten på lördag. När det väl öppnade så sa damen som jag frågade att dom inte skulle komma förens vid sju till åtta någon gång. Men hon erbjöd sig att köpa biljetterna åt mig så jag skulle slippa åka tillbaka tre timmar senare för att köpa dom, och hon ringde vid sju och sa att hon hade köpt dom och att jag bara skulle säga nummret så skulle vi komma in, tack snälla dam! :) Nu har jag kommit hem efter att jag och pappa sprungit på stan och jag fick äntligen köpt sladden så jag kan koppla datan till tv:n och sen blev det lite godis från 4-gott, så ikväll blir det en film kväll med lite godis :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards