mariasophia

Alla inlägg under september 2011

Av maria123 - 5 september 2011 23:32

Idag har det varit en riktigt jobbig dag och då är det underbart att mina föreldrar är så snälla som dom är! Pappa kom till skolan och hjälpte mig och sen åkte han till min gammla skola för att skaffa fram ett par omdömen, tråkigt nog så vad det helt tomt där men han fick ringt några samtal och tillslut så hamnade han på kursförvaltningen så sa hon där att jag skulle skriva ett mejl till henne så detaljerat som möjligt så hon kan lättare få fram de jag behöver. Efter att jag sluta skolan så kommer pappa och erdjuder sig att köra mig till jobbet och de säger man ju inte nej till :) haha så är jag på jobbet och så har mamma erbjudit sig att komma och hämta mig och sen köra mig till pappa för att jag har haft en sån jobbig dag! såååå snälla! älskar dom verkligen, tack! plus om jag hade tagit bussen hade det tagit lite än en och en halv timma att kommer hem och med bil tar det 30 min från jobbet max.

Nä nu skall jag sova så otroligt gott så att det inte finns! god natt

Av maria123 - 5 september 2011 15:19

Nu skall ni få veta varför jag bloggar! spännande eller hur? haha Jag bloggar för att hålla humöret uppe när det är mycket jobbiga och tråkiga saker som händer, istället för att tänka på allt dåligt tar jag mig blogg och skriver om alla bra och roliga saker som har hänt under dagen såklat att det kommer komma lite dåliga saker då och då med, men sådant kan man inte unvika i all evighet. Så nu när skolan har börjar så börjar ju allt det tråkiga igen med prov inlämningar och massa andra saker så då tar man bloggen igen och börjar skriva om allt bra roligt och possetivt igen! :)


Så som idag när jag missade bussen för att hunden åt upp mig frukost undertiden jag gick på toa hittade jag 60 kr när jag gick på bussen haha! om jag blev glad, eller det känndes iaf lite bättre.
Jag har haft problem med min studieplan så pappa kom och skulle hjälpa mig med att prata med studievägledaren så var det vid lunch tid så fick åka med han så bjöd han på mat, blev en sallad, inte världens godaste med det gick iaf ner :) nä, nu skall jag försöka hitta Michelle och åka till jobbet..

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards