mariasophia

Alla inlägg under februari 2012

Av maria123 - 27 februari 2012 14:03

Idag var jag på studiebesök med skolan på Clariton post Hotel, det var riktigt fint! längtar tills jag och Michelle kommar att bo där :D När vi var där så va Robyn där och åt lunch första gången jag såg henne utan att stå på scen eller vad man skall säga haha:) hon är verkligen liten om man säger så. Hon hade plattå skor som var kanske 4-5 cm höga men hon var ändå inte längre än mig och jag är 169.     

det var dom skorna hon hade på sig, så ja 4-5 cm gissar jag på :) 

Av maria123 - 22 februari 2012 11:15

Aaw, känner mig som den lyckligaste tjejen på jorden! Känns som att saker har hamnat på plast och att allt bara kommer att bli lättare. Jag känner mig verkligen kär, å de känns underbart! Älskar dig, hjärtat <3
   

Av maria123 - 21 februari 2012 16:53

Grattis i efterskott på din namnsdag Frida!

                

Av maria123 - 21 februari 2012 16:32

Idag hade jag tid på allergi mottagningen och min vära vän Frida åkte med mig, så på vägen pratar vi om när man har missat tider och tagit fel på antigen tid eller dag. Jag kom förra gången en timma tidigt och när Frida skulle till tandläkaren en gång så kom hon i tid med hade tagit fel på vilken dag det var. 
Så när jag kommer dit så finns det inte inlagt att jag skall vara där och inte någon tid inbokad längre fram eller att jag har missat någon tid... trodde jag skulle smälla av! men så kom hon som jag skulle vara hos och det löste sig :) bara att jag skulle ta en adrenalin spruta så jag skulle veta hur det känns efter som att jag inte har gjort de någon gång när jag egentligen skulle ha behövt det. Så har dom inga sprutor som jag kan ta... o_O efter som att dom som finns är redan abonnerade. Så vi gick igenom hur den fungerar som jag redan har gjort tusen gånger och berättat för mina vänner miljoner av gånger, det värsta va att hon pratade med mig som att jag inte visste någon alls men jag visste redan allting som hon berättade för mig...   Tidigare har jag haft funderingar på att färga håret åt de röda hållet, jag tycker ändå att jag passar i det.. :) 

Av maria123 - 21 februari 2012 09:05

 http://www.nitrodive.se/

Jag och en trött Calle.. haha  

Av maria123 - 21 februari 2012 08:55

Det känns som att jag har lite för mycket saker att göra ibland, i fredags skulle jag i väg på bowling det blev dok inställt så åkte iväg och spelade biljard, sen vidare till Valand blev inte så sent efter som att jag var ganska trött haha :) på lördag var det middags mys och melodifestivalen hos bästa Michelle! Sen på söndag var det middag för pappas sambo fyllde år så hennes syskon med barn kom, riktigt trevligt! :) 

       

Av maria123 - 17 februari 2012 17:27

Så nu skall jag snart iväg och bowla med trevliga människor och sen är det planerat utgång igen haha. det skall bli riktigt spännande:) sist jag spelade bowlning blev det inte alls som planerat tyvärr så hoppas ändå på att det kommer bli en bättre bowling i kväll :) 

Av maria123 - 17 februari 2012 14:15

Igår blev det lite mer än vad jag hade planerat. På vägen hem hade vi snöbollskrig och gjorde snöänglar haha. Idag så känner jag och Frida oss ganska trötta och lite halvt förstörda så vi gjorde en lyxlig frukost med americanska pannkakakor med bacon äggröra och allt som tillhör haha. Nu skall vi ta och spela mario cart wii tills vi mår lite bättre haha får se hur detta kommer att sluta! hmm...

 

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards