mariasophia

Alla inlägg under maj 2014

Av maria123 - 24 maj 2014 19:48

Igår hade jag skolavslutning och då blev det uppträdande med allsång, tal och musik! Efter avslutningen kom min pappa och Michelle, vi packade och städade iordning i mitt rum så nu har jag flyttat tillbaka till Göteborg igen! Känns underbart! På kvällen gick vi ut, vi hamnade på Victoria i Vasa, riktigt trevligt dock fanns det inga platser på uteserveringen men vi hade lika kul ända ;)

 

Av maria123 - 22 maj 2014 09:45

   

Top- BikBok / Klocka - Ur&penn / Jeans - Dr Denim

Av maria123 - 21 maj 2014 21:34

Idag var vi på utflykt till västkustens kust, Fjällbacka. När vi var framme gick vi upp till en utsikts plats, man behövde "klättra" i berg. Sjukt jobbig för jag har skadat min vad muskel men jag kom hela vägen upp iaf! Sen åkte vi och besökte ett museum, det var inte lika roligt att se dok. Men fick ny kunskap om hällristningar, vet inte om detta är någon information jag kommer att använda i framtiden men men..
Nu under kvällen har jag börjat packa alla mina saker för på fredag flyttar jag till Göteborg igen över sommaren! Oj vad jag har längtat!!

Av maria123 - 19 maj 2014 22:23

Har legat i sägen nästan hela kvällen och kollat på gossip girl nästan hela kvällen! Det kom ett oväder som sabbade min teckning så fick ett uppehåll från seriemaratonet, så gick ut och kollade/lyssnade på åskan.
Kommer ihåg när jag var mindre var jag rädd för den och nu börjar jag komma över rädslan och tycka att det börjar bli mysigt istället.
Är ni rädda för åskan? Eller var det när ni var mindre?

Av maria123 - 18 maj 2014 16:58

Igår var det Göteborgsvarvet och då passade jag på att åka in till stan och kolla lite. Sjukt imponerande att se dom springa över göteälvbron i den värmen som var igår! Passade även på att kolla på lite kläder men hittadeinget speciellt, första gången på länge som jag kände att det inte fanns något som jag änns ville ha.

Av maria123 - 16 maj 2014 12:19

Skärp - Raglady

Halsband - Ur & Penn

Topp - Bik Bok

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards