mariasophia

Alla inlägg under november 2011

Av maria123 - 16 november 2011 12:58

hej! igår valde jag att klippa mig och jag tror jag blev nöjd iaf, fick bort dom sletna topparna så det ser mer friskare ut nu :D Ja, var är det mer som har hänt hmmm det är väll inget speciellt som jag kan komma på eller en kompis var i London i helgen och när han kom hem så hade han med sig en present till mig om jag blev GLAD! det var även från en butik som jag älskar som inte finns i Sverige, Forever 21 heter den. Igår var jag även på en intervju och det gick allt bra, det var en intervju så att man kan utveckla sitt arbete kommer inte på vad det heter just nu haha! Till helgen är det öppet hus på skolan om våra projekt arbeten, så vi kommer att sitta och jobba med projekten, jag har redan börjat med filmen det som saknas nu när någon låt kan verkligen inte komma på någon som är bra och passar in, hoppas att Michelle kan komma på någon bra.




Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards