mariasophia

Alla inlägg under oktober 2011

Av maria123 - 26 oktober 2011 22:30

Det blev en liten tur på stan idag istället för att vara hemma och ha en lugn kväll. Hittade lite söta saker med fick inte bra bild på allt heller och är ganska trött nu för att fixa en bättre bild hoppas att denna duger så länge!
Träffade även en glad prick i stan, så vi tog en liten promenad efter att affärerna hade stängt och pratade lite, det var mysigt fast det duggade hela tiden så mina "lockar" försvann men men inte hela världen det var ändå snyggt tro det eller ej ;) 

ett Ipod fodral (Gina Tricot), tre par örhängen (Gina Tricot), ett par beige färgade trosor (H&M), ett par "halva" vantar (H&M)

Av maria123 - 26 oktober 2011 18:33

Jag gillar ändrade planer, fixa håret och nu blir det att åka in till stan och kolla om jag hittat något fint för jag har haft en riktigt dålig dag allt gick verkligen emot mig, tur att det är en ny dag imon! hörs sen!   

Av maria123 - 25 oktober 2011 22:11

Till helgen har alla krogar halloween tema och vi har bestämt oss för att klä ut oss och gå ut och festa! Har lite idéer på vad man skall klä ut sig till men det är inget bestämt än. Man kan ju klä ut sig till nästan vad som helst idag speciellt när man går ut så som jag gör, men när man var minde så var det mer inom en viss radie man klädde ut sig till, det var häxa, vampyr, spöke m.m saker som hade med halloween att göra. Idag kan man vara precis vad som helst! 
Kan ni lista ut vad jag har för idé som man kan klä ut sig till?    

Av maria123 - 25 oktober 2011 17:49

 

Av maria123 - 24 oktober 2011 23:47

Jag såg nyss på Bröllops duellen och den va grymt rolig efter som att jag känner igen mig med min bästa vän Michelle så himla mycket. Det spelar nästan ingen roll vad vi gör mot varandra vårat band finns alltid kvar ändå!
Det är en film som är värd att de haha! till filmen blev det light popcorn och så hade jag på lite popcorn krydda, mums!

I morgon skall jag upp tidigt för att åka till Universeum och jobba på, önska mig lycka till! efter som att jag inte vaknade av väckarklockan idag så hoppas att jag verkligen vaknar i tid.


   

Av maria123 - 24 oktober 2011 12:31

I fredags var det födelsedags firande för en kompis och fick reda på det samma dag men hade andra planer så kunde inte gå på de, men jag skickade med några presenter med en kompis som skulle gå. Senare på kvällen så ringde dom som var på firandet och frågade om jag skulle med ut så det blev en ute kväll fast det var regn och inte alls sugen på det, men det var totalt värt de! haha
På lördag blev det en hemma fest någon stans i stan, visst allt var det trevligt lite tråkigt att jag inte kände alla men det löste sig ju under kvällen hihi :) Träffade en kille som var hur lång som helst kändes de som! han hade någon centermeter var innan han skulle slå i den i dörrkanten.  Igår då så var det söndag och jag sov ist hela dagen var så trött, blev en längre promenad med hunden och senare på kvällen kom Michelle så hade vi vår VD kväll som vanligt!
   

Av maria123 - 20 oktober 2011 22:38

Jag hade en skoldator innan som jag älskade, det var en mac haha! den fick jag lämna tillbaka när skolan gick i konkurs och så köpte jag en ny nyligen fast det var fel på den så nu är den inne på lagning och saknar den! det är min lekdator. Skall göra lite filmer och fixa lite bilder :) jag kör även med den när jag skall uppdatera och nu när jag inte har den så blir det allt minde sällan att jag uppdaterar tyvärr :( efter som att jag inte trivs med min skoldator nu så använder jag den bara i nödfall.
Idag har jag gått och blivit hundvakt igen, det är siktigt mysigt när man ligger i sängen och han kommer fram till kanten och sätter tassen på sängen! sååå sött!

Igår fick jag av pappa en värmebädd, så jag bytte lakan och bäddade om sängen innan jag la mig. Det fungerade riktigt bra, fast det tog ganska lång tid innan det blev varmt men när det blev varmt så var det riktigt varmt men det var jätte skönt på ryggen ungefär som när man sitter i en bil och har rumpvärmen på, haha!



Här är en bild från höstmarknaden i Dals Ed, det var jätte mysigt!  

Av maria123 - 6 oktober 2011 11:14

Längtar mycket till helgen! planerna är inte 100% klara än men har iaf några saker som är på gång, imon åker jag och michelle till Ed och skall hjäpla till lite efter som att vi skall göra iordning sommarstugan för vintern och sen på lördagen är den höst marknad! Så mysigt att gå och kolla på hoppas bara att det blir bra väder nu och att stormer tar slut (: hihi  skol mys eller inte...?

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards