mariasophia

Alla inlägg under mars 2011

Av maria123 - 31 mars 2011 20:59

Köpte nya jeans idag också haha glömde det för en stund men så kom jag på det nu när jag såg dom. Fick även mina saker från H&M nu, som michelle beställde åt mig :) Toppen skall jag ha när jag sover hade jag tänkt , väskan skall jag ha till sommaren tycker den var så söt! 

     

Av maria123 - 31 mars 2011 20:34

Alla människor behöver få lite små presenter ibland, man blir alltid glad när man får presenter av någon som står en nära utan något anledning :) det är ett tecken på att man älskar/ bryr sig om personen! 

Jag tyckte att mamma behövde bli lite bortskämd idag så jag köpte en lilja som är mammas favorit blomma och lite godis som tur så tyckte hon om allt fast jag var osäker på vad hon tycker om ;) och så gjorde jag ett kort till henne :) 

Av maria123 - 31 mars 2011 19:06

Det har varit riktigt grått väder idag men jag blev bara glad haha! Jag fick äntligen använda mina gummi stövlar :) hade bara lite svårt att välja mellan hunter och replay stövlarna efter som att jag skulle träffa michelle och hon har bara hunter så fick de bli replay idag. 

  oxox M

Av maria123 - 31 mars 2011 13:23

Nu skall jag ut på en spring tur har inte bestämt mig hur långt än men det märker vi haha :) och sen skall jag gör mig i ordning och dra in till stan och träffa Michelle. Först skall vi gå på stan lite efter det skall vi träna :D! det skall bli roligt att inte behöva träna själv längre haha ;) 

oxox M 

Av maria123 - 30 mars 2011 22:34

Här kommer en av dagens outfits, hade en i skolan, en när jag städade och å blev det det en enkel som kommer här när jag och pappa åkte och lämnade in min mobil på lagning :) När jag och pappa var och kollade på mobiler igår så hittade jag ett wii spel paket eller det var kareoke med två mickar och en skiva för 500 och det skall jag lätt köpa snart :) haha när jag har fått pengar! Jag har ännu inte fått min lön än vilket gör så att jag får lite trubbel nu, har ju beställt från hm igen och de har kommit så mamma får ta och betala de så länge suck! 

Jag vet jag kunde sett lite gladare ut haha! 

oxox M  

Av maria123 - 30 mars 2011 17:08

Alltså mitt golv verkar hata mig, vet inte hur många gånger jag har fått en flis av de nu. Fick en nu rakt in i stortån! det gör ont och blöder ännu men men. Snart kommer pappa och hämtar upp mig så skall vi åka och lämna in min mobil på lagning och kanske köpa en ny om jag nu hittar någon som jag kan tänka mig att ha. Skall bara köpa en mobil som jag skall ha för tillfället så det behöver inte vara den senaste lixom men vill ändå ha en med vissa speciella saker :) 

oxox M

Av maria123 - 30 mars 2011 13:20

Yes, jag kom till skolan idag dok lite sent men men va iaf där (a) och nu har jag hunnit komma hem igen härligt med onsdagar bara två lektioner :) nu skall de bli lunch och har svårt att bestämma mig för vad jag skall äta, jag skall börja med seriös träning inför beach 2011 haha lite sent kanske men ändå! :) så skall ändra maten så jag bara äter nyttiga saker :) det negativa är att jag inte kan så mycket om detta, men tillräckligt iaf hoppas jag haha :) Jag skall börja eller ja... fortsätta med att dricka 2 glas citron vatten eller grönt te om dagen för att få igång ämnesomsättningen (ett på morgonen och ett på kvällen/eftermiddagen). Träningen har jag inte riktigt bestämt mig hur jag skall lägga upp än :) 

oxox M 

Av maria123 - 29 mars 2011 23:49

Jag skall börja med en sak som förhoppningsvis kommer att göra att jag blir mer positiv. Jag har gjort en må bra bok där jag kommer skriva upp allt eller de mesta positiva som någon säger till mig och saker som gör så att jag mår bra, tex. något roligt som jag tycker om att göra, och när jag har gjort något roligt eller bra som jag är stolt över :) 

 

oxox M 

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards