mariasophia

Inlägg publicerade under kategorin Resor

Av maria123 - 25 juni 2014 22:28

Måndagen efter skolavslutningen började jag på intensiv kurs för att ta kör kort och jag klarade teorin och uppkörningen på första försöken! Känns helt underbart! Så idag fick jag hem mitt nya körkort! Yay!! Dagen efter uppkörningen åkte jag och en tjejkompis till Ullared, vi skulle egentligen åkt freeport men missade avfarten två gånger så då bestämde vi oss för att åka till Varberg, men när vi kom dit fick vi ett litet flip och åkte till Ullared.

Av maria123 - 21 maj 2014 21:34

Idag var vi på utflykt till västkustens kust, Fjällbacka. När vi var framme gick vi upp till en utsikts plats, man behövde "klättra" i berg. Sjukt jobbig för jag har skadat min vad muskel men jag kom hela vägen upp iaf! Sen åkte vi och besökte ett museum, det var inte lika roligt att se dok. Men fick ny kunskap om hällristningar, vet inte om detta är någon information jag kommer att använda i framtiden men men..
Nu under kvällen har jag börjat packa alla mina saker för på fredag flyttar jag till Göteborg igen över sommaren! Oj vad jag har längtat!!

Av maria123 - 16 april 2014 17:05

Är äntligen hemma och har varit hemma en liten stund. Det var verkligen panik på morgonen, först var bussen tidig så vi missade pendeln, så vi missade det andra tåget så vi drick springa genom t centralen så jag skulle hinna med Arlanda Expressen, så det var precis att jag hann på innan de började åka! Tror aldrig jag har haft sån panik för att missa buss, tåg och flyg som idag!
Som tur hann jag till flyget tillslut :)

Av maria123 - 16 april 2014 00:00

När vi åkte in till stan så letade vi efter en restaurang men vi hittade inte den, och vi hamnade på Sture plan, och så gav vi upp och gick in på en tacobar! Det var sjukt gott! Sen gick vi runt lite och så hamnade vi i gallerian! Sjukt mysigt att gå runt i stan idag.

Av maria123 - 15 april 2014 14:22

...sitter jag och kollar på tv tillsammans med söta Loke och väntar på att Frida skall göra sig iordning så skall vi åka in till stan en sväng! Har ni några bra tips om vart man skall gå om man vill ha shopping, mysig resturang eller café? Har inte varit i Stockholm på 4 år tror jag, så jag känner mig lite lost ;)

Av maria123 - 15 april 2014 11:57

Igår var vi på köpcentrumet SKLM i Skärholmen på dagen. Vi gick och åt på Jensen, det va super mysigt där! Kändes som att man satt utomhus inne på restaurangen. På kvällen gick vi ut på söder, det blev inte så sent efter som dom stängde 12 och pendeln gick Strax efter. Det va riktigt roligt, det var många hammarbyare där efter som dom hade sin första hemma match igår och vann! Så många var ute och firade såklart. :)

Av maria123 - 13 april 2014 16:37

Idag skall jag åka till Stockholm och hälsa på hos Frida som nyligen flyttat dit. Skall bli jätte roligt att träffa henne, vi har inte träffats på ca. 1 månad och vi brukar annars träffas varje vecka.

Av maria123 - 18 mars 2014 09:15

När jag och Calle var i Sälen var jag ganska klantig och halkade på en isfläck första dagen. Så under hela veckan kunde jag inte åka skidor till 100% tyvärr, men åkte iaf något varje dag!

Första dagen var det mulet halva dagen men efter lunch var det sol och hur fint som helst.

Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)