mariasophia

Alla inlägg under juni 2013

Av maria123 - 24 juni 2013 19:57

Har sovit typ halva dagen idag har varit super trött för jag har sovit halv dåligt de senaste. Min kille va söt och köpte tacos så vi har nyss ätit tacos och jordgubbar! Och kollat på Simpson och Family Guy.
Snart skall vi iväg och träffa en kompis till honom.

Av maria123 - 24 juni 2013 12:15

Igår va jag och Frida på bion spring breakers och jag har längtat länge på att den skall komma på bio här i Sverige! Jag såg på Instagram att någon hade lagt upp en bild på dom fyra tjejerna och tagat #springbrekers och jag trodde först att de va reklam för nya kläder för alla hade shorts i olika färger men sen upptäckte jag att de va en film! :) den hade premiär i USA i mars och äntligen kom hem till Sverige!
Den får en 4 av mig, bara för att dom upprepar vissa repliker lite för många gånger, annas älskar jag den. Den är het, rolig och känslosam på samma gång.

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards