mariasophia

Alla inlägg under december 2013

Av maria123 - 19 december 2013 14:11

Nu aitter jag äntligen på tåget mot partille, jag hoppas att jag hittar dom sista julklapparna på allum. Så slipper jag med julklappsstressen haha.

Av maria123 - 19 december 2013 12:50

Nu har jag ätit frukost och skall strax göra mig iordning för att åka till Partille och köpa en julklapp. Har kollat på alla butiker i stan och den är slut där så ringde till butiken när jag vaknade så la jag undan en. Skall även kolla på fler julklappar, är ni klara med alla era julklappar? Jag han pojkvännen, pappa och till kusinbarn 3år.

Av maria123 - 19 december 2013 03:35

Jag har under den senaste tiden haft svårt att sova, ligger långt in på natten och inte gör något. Sover sen bort halva dagen och blir lite deppig över det. Men det är svårt att ändra detta, tidigare idag var jag jätte trött och var nära på att somna men de gick inte så nu ligger jag har 03:30 och i te kan sova...*suck*
Vet ni något bra sätt att ändra sin dygnsrytm, har provat att ställa klockan tidigare och gå upp men det har inte varit någon hit. Många gånger har jag stängt av alarmet i sömnen haha!
Nu måste jag försöka att sova lite iaf, måste ha lite energi tills imon när jag skall in till stan och jul-handla!

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards