mariasophia

Alla inlägg under juni 2014

Av maria123 - 30 juni 2014 13:21

På lördagen var jag och Calle och köpte nya jogging skor till mig och då passade Calle på att köpa skott till sitt luftgevär så vi sköt lite och det gick bättre än förväntat :) dock var jag inte bättre än Calle men ändå. Jag satte iaf första 10:an *stolt* haha
På kvällen gick vi ut och år tapas och körde lite bowling, där gick det inte heller så bra för mig men det va roligt ändå ;)

Av maria123 - 27 juni 2014 13:44

Här öser regnet ner med jämna mellanrum och när det inte röser småregnar det och så åskar det som bara den :( så vad skall man göra? Har dålig fantasi att komma på något, någon som har något bra tips?

Av maria123 - 27 juni 2014 11:06

Jag älskar min nya iPhone! ????

Av maria123 - 25 juni 2014 22:49

Min midsommar var inte den bästa, först blev de vi hade tänkt att göra inställt så det blev en snabb plan B. Vi hamnade hos en killkompis och åt midsommar middag med snapsvisor och ett kvälls dop i hans pool, dok fick jag inga bilder för min mobil dog och jag glömde ta med laddare :( men hann ta en bild på mig och mina regnbågscigg!

Av maria123 - 25 juni 2014 22:28

Måndagen efter skolavslutningen började jag på intensiv kurs för att ta kör kort och jag klarade teorin och uppkörningen på första försöken! Känns helt underbart! Så idag fick jag hem mitt nya körkort! Yay!! Dagen efter uppkörningen åkte jag och en tjejkompis till Ullared, vi skulle egentligen åkt freeport men missade avfarten två gånger så då bestämde vi oss för att åka till Varberg, men när vi kom dit fick vi ett litet flip och åkte till Ullared.

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards