mariasophia

Alla inlägg under maj 2011

Av maria123 - 10 maj 2011 13:01

Igår var jag i skolan, riktigt ovanligt efter som att det var en måndag haha :) han bero lite på att michelle sov hos mig. Helgen blev inte som planerad och det blev mycket missfröstånd så jag och michelle kände att vi behövde sätta oss ner och prata och det känndes grymt bra efter! Så var jag på jobbet och så kunde inte mamma komma och hämta mig idag och just igår så var det inte någon annan som skulle gå till bussen så fick gå själv, det är min vanliga tur och förra gången så var det 4 st som gick till bussen...hmmm haha! Jag gick iaf hela vägen hem och det tog ca. 1 timma så nästa gång skall jag ta cyklen istället :D efter som att jag inte kan gå med michelle mm. och gå och träna så jaa..
På vägen köpte jag jordgubbar så det blev att lägga sig och kolla på en film och äta jordgubbarna med lite choklad, mums!


Idag skall jag vara duktig och åka hela vägen upp till mormor för hon glömde en väska i bilen efter att mamma och hon hade varit på sommarstället :) och så skall jag få mormors pannkakor, såååå goda! Efter blir det att åka hem och kolla om gågot behövs köpas innan jag åker och kolla på vilka kläder med mera som jag skall ha med mig :)

  JAG KAN GÖRA VAD SOM HELLST BARA JAG VILL SJÄLV!

Av maria123 - 7 maj 2011 01:05

Vi åkte och tränade, och dom solade jag hann inte boka sol innan för det var redan fullt så jag gick på band lite extra :) jag kände mig riktigt grym på gymmet idag! 

Sen åkte vi hem till mig och började grilla och så turades vi om att duscha, och så kollade vi på Vampire diaries, åååh det är så sjukt bra! 
Sen spelade vi även ett rita - gissa - vinn spel, och jag kom sist :( men då borde jag ha tur i kärlek i stället haha men just nu känns det inte så hmm... Det va riktigt skönt att ha en kväll utan killar. I´m so happy! <3 


Michelle åt lite för mycket mat så när hon satte sig på stolen...

hahahaha, nej men brädan va kass innan! 

Av maria123 - 6 maj 2011 12:11

Ja, öm.. igår då :) så va jag och träffade C vi va och köpte sallad på I Love Pizza, och dom har sjukt goda sallader där, man får välja 5 favoriter från salladsdisken + att man får dressing och bröd eller frukt till :) så vi köpte de och gick hem till henne och åt riktigt mysigt var det! Vi hade tänkt att sitta ute på hennes balkong men det var inte så härligt väder för det efter som att det blåste så mycket.. :(


Efter så träffade jag A och så gick vi i stan och kollade lite men jag hittade inget, vilket var synd efter som att jag ville köpa något har ett stort sug efter att köpa kläder, skor, smink med mera haha :) men jag skall ju köpa flera saker i New York så skall inte köpa något hemma innan jag åker :) Sen så sov A hos mig i natt med! Idag skall jag och tjejerna hem till min pappa och grilla och dricka lite och massor av gossips! ;D


Av maria123 - 4 maj 2011 23:41

Idag när jag åkte till skolan så missade jag bussen som vanligt men det var nästan tur ändå, träffade en vän på bussen så fick lite sällskap! När jag väl va i skolan så var så klart inte Michelle i skolan, hur lyckas man!aja, fick iaf fixat lite viktiga saker och skall nu börja kolla om jag skall jobba med något när jag åker iväg. 

Skall åka nästa SÖNDAG, verkligen inte långt kvar! :) wiiiiie läääängtar sjukt mycket nu! Har kommit på flera saker som jag skall kolla på när vi är där det skall bli riktigt roligt. Har även varit duktig och tränat + solat, plus att jag hann att laga och äta lite mat innan jag skulle iväg på middagen efter som att jag åt bara en banan till frukost och sen missa lunchen...


På middagen idag så firade vi min kusins sambo att hon fyllde 30! och hon sa, jaha nu blir man tant! jag gjorde inte saken bättre när jag sa att dom vi skulle åka med va över 30 haha tänkte mig inte för ;) oops! Jag och pappa stannade som sagt på vägen hem och tog lite bilder, ni skall få se! tyckte dom blev lite roliga iaf ;)

Nu ligger jag och kollar på National Treasure Book of Secrets, för att jag längtar till New York!           

Av maria123 - 4 maj 2011 23:36


Idag blev det lång kjol till middagen, glömde ta en blid på klädvalet till skolan idag... haha  Jag och pappa stannade på vägen hem och tog lite bilder vid "grafiti väggen" eller hur det stavas   

Av maria123 - 3 maj 2011 23:55

Kom på nu att jag har glömt att berätta om när jag var ute i torsdags, Jo vi var på sticky och dagen efter när jag städade upp mina kläder som jag hade haft på mig när vi var ute ser jag att det är bränn märken i min nya tröja som var första gången som jag använde den också! Jag blev så arg och ledsen över det, förstår det nästan inte själv för det ser verkligen ut som att någon har gjort det med mening! det blir inte så av ett misstag, utan så gör man med mening! Åh, asså jävla ....! 

Den sidan som det inte är några bränn märken på.    Sidan som blev förstörd!    Och lite till på samma sida fast längre in! 

Av maria123 - 3 maj 2011 23:38

Jag skall börja göra saker som gör så att jag mår bra, och får mig att känna mig bra.
Nu har jag bestämt mig för att jag bara skall göra saker som jag själv vill göra och ingen annan skall ändra på det som jag har bestämt.. för jag behöver göra vissa saker för att jag skall må bra så är det för alla! Under det senaste har jag inte fått göra eller haft tid till att göra dessa saker som gör att jag mår bra.
Det har slutat med att jag inte har gjort något istället, bara varit hemma har knappt gått utanför dörren om det inte har varit något viktigt.
Så skall jag inte ha det, jag skall må bra nu och vara glad!  

  



  

Av maria123 - 3 maj 2011 23:30

Det var riktigt mysigt på middagen, det blev smörgås tårta och efterrätt :)  Fast jag har fått ont i magen nu efter maten efter som att det var vitt bröd i den smörgåstårtan och jag antar att det var endel laktos med, tyvärr. Men gott var det iaf!

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards