mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 26 april 2011 22:04

Ida var jag hos tandläkaren och efter de åkte jag in till stan för jag skulle köpa en present till A efter som att han fyller 20 imon och jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa först så jag hittade massa saker till mig som jag köpte istället haha! Det är ju bra. Men 20 min innan stan stängde kom jag på vad jag skulle köpa men hann bara köpa en sak men det gör ju inget efter som att han skall få en ska imon och en på lördg när han skall fira :D jag är ju smart ;) Japp, lite jobbiga tider nu med men detta kommer jag att klara av och imon bär det av till skolan och efter det blir det förhoppnings vis till gymet och sen till A och äta tårta! Få se vad det blir för någon hmm.. hembakad tror jag iaf :)

Av maria123 - 26 april 2011 12:58



Jag har varit i stan till och från under hela lovet, först in och köpa något till Andreas, sen dagen efter in till stan och köpa något till Michelle, dagen efter de in till stan och köpa något till Mamma och mormor! Sen i Fredags så åkte jag och handlade mat och blommor hem till pappa efter som att jag va hundvakt och skulle ha grillkväll med några tjej vänner ;) På lördagen var det grillkväll hos en vän, och det var riktigt mysigt! På söndagen så blev det grillkväll igen för att hon fyllde år, men kunde inte stanna så länge tyvärr men det var trevligt så länge som jag var där tråkigt bara att jag var tvungen att gå :( Igår blev det lite jobb och efter som att det va en röd dag så hoppas jag att jag får extra! :D haha

  

Stan i tisdags

     

Ute och går med hunden! 



 

Grill en av dagarna!   


Av maria123 - 26 april 2011 12:39

Äntligen kan jag blogga igen! Nätet lags ner hos mamma för att det var något virus på vårt IP, så mamma har lämnat in sin data och jag behövde inte göra de efter som att jag har mac! haha Pappa har ingen bra nät för han har mobilt breddband och det är lite sådär ibland.  

Jag skall försöka komma ihåg vad som har hänt nu under påsken, det har varit så mycket! haha :) 

Av maria123 - 21 april 2011 12:39

Mitt nät har legat nere hemma hos mamma i några dagar.. men nu h

är jag hos pappa och skall ut och gå med hunden sen in till stan och efter de träna hinner inte mer nu så hörs sen :)!

Av maria123 - 19 april 2011 07:45

Min bikini som jag hade beställt är helt slut nu så jag beställde en ny idag plus en klänning och ett par super söta skor, hoppas att jag får allt denna gången vill inte gå utan en bikini i sommar! För just nu så äger jag ingen hel bikini, har bara massa olika delar! haha Vill att de skall komma hem till mig nu nu nu! men det kommer nästa vecka stod det iag,

så jag håller tummarna för fullt!   

       

Av maria123 - 19 april 2011 01:30

Seriöst så kan jag inte bestämma mig om vilken årstid jag tycker bäst om! För på sommaren älskar jag värmen, åka ner till havet sola bada och vara med vänner sitta och kolla på solnedgången medan man grillar osv.. Och på våren älskar jag när alla sommar kläder kommer och att man kan börja ta av sig alla vinter kläderna så man slipper gå och se ut som en michelin-gubbe! haha, och när alla vår blommor kommer, och när man sitter och bestämmer vad man skall göra till sommaren. Hösten älskar jag efter som att jag fyller år då, och man är inte ute på samma sätt som på sommaren och allt svart kommer fram igen.. Den snygga svarta klänningen som man inte ville ha på sommaren för att den var svart, man börjar dra in till krogarna och chillar med vännerna i stället. Vintern är ju bara för härlig också efter som att snön kommer och kylan så man längtar bara tills att komma hem och ta en varm choklad och sätta sig och kolla på en mysig film med en gossig filt! Sen kommer så klart JULAFTON men massor av julklappar = massa av kläder, pengar och allt smått och gott! Sen att inte missa höjd punkten på vintern är ju NYÅR så klart! Party hela natten med dom som man trivs bäst med massor av skratt och skämt! Sen får man inte glömma skidresan ;)!

Jag har gjort en ny omröstning så glöm inte att...

<--- ...rösta på din favorit års tid!

Av maria123 - 19 april 2011 00:57

Jaa, idag så ringde klockan vid 6 tror jag för jag sov hos A ;) men ändå kan jag inte somna nu sjukt ändå! Idag så råkade jag klämma mig i min garderob mellan två skjut dörrar och jag har ont ännu så har lite svårt att skriva med de fingret och det stör mig enort mycket! haha men som sagt bilder på muffinsen har har fått in på datan nu iaf :) bilderna blev inte speciellt bra men jag hade inte så mycket tid att lägga ner för att få en bra bild (a) 

 
Jag blev ledsen idag med innan jag skulle till jobbet, så pappa körde mig dit fort och så åkte han och köpte mat till mig och jag fick en extra red bull! :) Han är allt för snäll ibland, så som jag kan vara ;) Sen när mamma kom hem så smakade hon på muffinsaran eller bara choklad och så skrev hon ett sms; Goda muffins, puss hoppas du är på bättre humör hjärtat! det gjorde mig på ännu bättre humör :)
Sen innan jobbet så åkte jag in till stan och kollade på påsk present till aaa, "michelle" hittade iaf en sak som jag hoppas blir bra :D! Funderar på om jag skall köpa något mer... hmmm får se på de imon när jag åker in till stan. 

 

Nej, nu måst jag försöka sova om jag skall orka med morgondagen med massa planer! Speciellt efter som att jag har planerat in att jag skall träna vid 9 på morgonen innan jag drar in till stan! japp, får se hur detta går nu.. sweet dreams!  

Av maria123 - 18 april 2011 14:11

nu har jag gjort alla muffinsar det blev, jorddubbs, blåbär och choklad muffins :) plus att det blev amerikanska broccolimuffins! jag hoppas dom är goda nu :D 

Michelle har kommit okcås och hon smakade bara på choklad muffinsen och hon tyckte dom var goda fast så var hon mätt efter maten så hon orkade inte mer idag :( tyvärr.. tog lite bilder men jag  får inte in dom på datan just nu hmm, min blåtand fungerar inte idag :( det får komma upp sen! Jag funderar även på att åka in till stan och kolla på påsk presenter har många att köpa nu haha! och har inte hunnit köpa någon än (a) 

Idag har jag legat på balkongen och solat typ hela dagen och när jag gick till affären så gick jag i shorts och det var inte speciellt kalt men kom och tänka på att jag har ett blåmärke på låret som är jätte stort men vet inte vart jag har fått de ifrån men troligt vis på fyllan, lyckas alltid med att få blåmärken på fyllan x)! hahaha  

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards