mariasophia

Alla inlägg under mars 2014

Av maria123 - 31 mars 2014 23:08

I helgen jobbade jag både fredag och lördag. På fredagen innan jobbet träffade jag en gammal skolkamrat och vi gick ut och åt på en mysig pasta resturang. På lördagen var det folkhögskolans dag så då åkte halva släkten med mig till skolan och kollade hur jag hade det och vi gick tipspromenad, idag fick jag reda på att jag och mamma hamnade på 2:a och 3:e pris! På söndag gick jag och Calle ut och åt på biljardpalatset och så spelade vi lite och jag vann för första gången! Heja mig! ;)

(Har dock typ inga bilder från helgen..)

Av maria123 - 26 mars 2014 00:00

Tog en liten tur till Torps Köpcentrum och kollade runt lite, men skall ändå shoppa lite till på fredag när jag kommer till Göteborg. Hittade inte allt jag skulle ha i Torp nämligen... Hittade två toppar, ett nagellack, ett par örhängen och lite till. Hann inte ta någon bra bild på de så lägger upp de imon istället.
Tog även en fika på en resturang och provade Sanpellecrino Limonata som var super god både söt och lagom citronsmak.

Av maria123 - 24 mars 2014 20:53

Missade middagen idag så jag fick gå och köpa en liten sallad! :)
Tyvärr fanns det bara en sallad och den hade sjukt mycket bönor i sig...

Av maria123 - 24 mars 2014 13:17

Det är inte långt kvar tills man slutar skolan och alla studenter åker omkring på flaken!

Här är några tips på student kläningar

  

Klänning 1. / Klänning 2. / Klänning 3.

Klänning 4. / Kläning 5. / Klänning 6. / Klänning 7.


Av maria123 - 23 mars 2014 22:06

Idag fyller min kille år så vi gjorde en gå brunch och nu på kvällen kom hans bröder och så åt vi middag, super mysigt!
Men nu skall jag snart gå och lägga mig är sjukt trött och känns som att jg har träningsverk överallt haha :)

 

Av maria123 - 22 mars 2014 15:28

Efter ett riktigt mördar pass av ben så skall de bli gott med lunch!! Idag blev det lite kina-mat från igår, biff med bambuskott och ris till efterrätt blir det jordgubbar.

På gymmet gick jag på bandet i ca12 min och sen visade min kille mig några armövningar och efter att han gick så gjorde jag mitt ben pass.
Knäböj, insidalår, rumpa, framsidalår och en till rumpövning. 10/3 och andra gången höjde jag vikterna ett steg.

Av maria123 - 21 mars 2014 11:37

Sitter på tåget mot Göteborg, äntligen skall man komma hem igen! Har verkligen saknat storstan denna veckan. När jag kommer fram skall jag möta upp Michelle och så skall vi gå till gymet, äntligen lite träning.
Åt nyss lite frukost och idag blev det en banan och naturdiet shake men choklad smak.

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards