mariasophia

Alla inlägg under juli 2011

Av maria123 - 12 juli 2011 23:56

åååh, mitt rum skall vara färdig målad nu! i morgon skall jag ta och ställa i ordning allt och sätta upp ljuslyktor och eventuellt sådant som man har ovanför sägnen alltså sådant tyg som hänger ner, men har inte bestämt om det blir så än eller inte. Får helt enkelt se på det när det närmar sig ännu mer! längtar verkligen att kunna ha mitt egna rum igen. just nu har jag ett rum på nedre våningen och sover i en bäddsoffa men men skall inte klaga har iaf en bred säng så det är det ända negativa sen att jag få tillbaka min 90 säng... hurra!
nu skall jag lägga mig och nörda lite serie innan jag somnar, God natt!

kom på nu att det hette sänghimmel.. haha

Av maria123 - 12 juli 2011 14:05

Än så länge har jag inte gjort så speciellt mycket, jag har legat och kollar på serien heros, men nu skall jag ta och göra något mer vettigt. 


att göra idag:

- träna!

- sola, nu när det ändå är fint väder ute

- bli klar i mitt rum, vilket inte kommer att hände idag...

- gå promenad med hunden


   Bild fån när jag var i New York, i Maj

Av maria123 - 12 juli 2011 01:45

Som ni vet så röker jag... på ett sätt vill jag sluta röka men på ett annat sätt vill jag inte göra det. Hittade dessa super söta elektroniska cigaretterna, finns i rosa och svart, och olika smaker som vanilj, körsbär, kaffe, mentol m.m det sötaste är att man får med en förvaringsask att lägga cigaretten och batteri med laddare i. blev ändå lite sugen på att pröva dessa och se hur länge jag klarar mig utan nikotinett, att det bara är vanan eller om det är suget efter nikotin..





http://shop.oddwolf.se/

Av maria123 - 12 juli 2011 01:20

Jag vet att det var längesen jag skrev något och uppdaterade om mig, nu är det som sagt sommar och hur skönt som helst! Jag bara älskar sommaren!
Idag åkte jag och mötte Michelle i stan och kollade runt lite sen hem och la oss på altanen och solade, både jag och hon somnade efter 15 mig haha! sen vaknade vi när L kom hem efter jobbet, så gick vi in efter som att jag har haft extrem huvudvärk och vet inte varför så gjorde det inte bättre att ligga i solen och steka.
Så tog vi med datan ut och skulle kolla på serie, men så klart så började det regna så fört vi hade lagt oss till rätta, då var det bara att gå in och lägga sig och kolla istället.
efter ett par om och men så tog vi och åkte med in till Liseberg och kolla de lite på Lotta på Liseberg det var trevligare och roligare än vad jag trodde, blev förvånad! haha
Michelle försökte spela på några hjul men hon hade inte turen med sig idag och jag glömde mina pengar i väskan som låg i bilen...suck... men så sa jag flera gånger vilket nummer hon skulle ta och dom gångerna gjorde hon inte de och då vann de nummret jag sa om jag dog av skratt i mellan åt!


En bild som inte var från igår ;)    

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards