mariasophia

Alla inlägg under mars 2012

Av maria123 - 2 mars 2012 14:48

Det är verkligen underbart nu när det börjar bli vår! vår äntligen lite värme, har längtat efter att använda skinnjackan, och nu när det är så underbart väder s kan man göra det utan problem! I kväll skall det bowlas och jag hoppas att jag kommer att vinna denna gången, för sist gick det inte alls bra om man säger så haha. Sen hittade jag en ur söt sak igår när jag gick i stan, det var en "påskkalender" något lite extra i vardagen ;) 

 

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards