mariasophia

Alla inlägg under juni 2012

Av maria123 - 30 juni 2012 16:44

 


Älskar färgen på dessa klänningar, det ser så frächt ut och det är supper snyggt när man har blivit lite sommar brun vilket jag inte hunnit bli än haha! så turkost är en av mina färger i sommar!

Av maria123 - 24 juni 2012 15:02

På midsommar var jag hos arbetskamraterna och grillade, jag försov mig så kom en timma sen haha.. men det gick allt bra när jag kom fram va maten klar. Vi tog och spelade "med andra ord", de va så roligt! jag tycker att det kan vara svårt speciellt när det tex är hund mat så får man varken säga hund eller mat och så blir man ställd... efter att det stängde var vi kvar med personalen och hade musik quis, drack och hade trevligt! så jag kom hem runt 7 på morgonen haha så han inte göra så mycket igår.
På  jobbet va det inte så mycket att göra i början så satt kanske i två timmar innan något hände! blev rastlös så att de inte fanns fast värst va nog igår när jag jobbade det stängde två timmar tidigare för att det inte va något speciellt folk där...


 

Av maria123 - 21 juni 2012 18:22

Nu gör jag och Frida iordning oss för att dra in till MTV galan! kommer bli en grym kväll. Vi har invigit mina nya stora vin glas! det räcker verkligen med ett sådant gals när man gör sig iordning haha.


 

Av maria123 - 20 juni 2012 22:45

Träffade Frida så bestämde vi oss för att åka ner till havet och hade lite mysigt, jag hade vin och hon fick en alkohol fri öl för det va det ända jag hittade hemma haha. Så satt vi och bara pratade om allt från himmel och jord. Det är alltid lika trevligt och mysigt att ha en stud med sina vänner själva och bara vara, sen fick vi många fina bilder...!

     

Av maria123 - 20 juni 2012 16:03



Var och hämtade ut lite paket som hade kommit. Blev jätte förvånad när jag fick från JFR för jag bestälde det igår och att jag fick ett mejl om att det var fel adress så tänkte att nu kommer det ta en evighet innan jag får mitt armband! haha

Har hunnit att dansa lite zumba också, det är nog det bästa sättet att träna på det är så roligt och man får jätte mycket energi.


 

(dom dåliga bilderna är tagna med min tillfälliga telefon..)

Av maria123 - 20 juni 2012 13:45

 

Av maria123 - 19 juni 2012 10:07

Under helgen som var, jobbade jag på Metaltown som säljare för Killnoise! Jag hoppas ni vet vad det är, för er som inte vet så är det ett par musikpluggar. Dessa musikpluggar håller upp till 7 år om man inte skulle tappa bort dom, tvätas ändast med tvål och vatten. Jag  är verkligen lycklig över att jag fick ett par, kommer verkligen andvända dom när jag är ute och jobbar på krogen!


Det bästa var att se Marlyn Manson och In Flames!


   



Där sitter vi, jag till vänster!  

Av maria123 - 19 juni 2012 00:37

Nu på Torsdag den 21 Juni, kommer MTV World Stage till Göteborg!

Detta får man absolut inte missa





Jag va nära på att missa de helt har hela tiden trott att de va på fredag och jag skall jobba på fredag

så känndes de meningslöst att kolla upp när och var de skulle vara. Det va en

kompis som precis påminde mig att det är på

torsdag om jag blev lycklig!

Vi ses där!  

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards