mariasophia

Alla inlägg under januari 2014

Av maria123 - 28 januari 2014 15:24

Idag har jag en dålig dag, han känt mig ledsen men vet inte riktigt varför. Så jag har varit inne på mitt rum hela dagen, har dok sovit typ hela dagen men ändå.
Önskar att jag kunde träffa mina tjejkompisar som alltid får mig på bra humör!!
Jaja, nog med de deppiga. Hoppas ni har haft och har en BRA dag!

Av maria123 - 21 januari 2014 12:37

Nu börjar solen titta fram igen efter att de har varit mulet och snöat i snart en vecka. Underbart med lite sol igen!

Skall ta en liten snabb uppdatering för er, jag har flyttat till en folkhögskola så jag bor där på vardagarna så åker jag hem på helgerna och träffar familj och vänner sen passar jag även på att jobba lite :)

Idag har jag inga fler lektioner så nu har jag inte så mycket att göra, men de blir nog att gå iväg och kolla om jag hittar några att vara med om dom nu inte har lektioner ;) och senare i eftermiddag så blir de lite träning och kanske en promenad.  

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards