mariasophia

Alla inlägg under januari 2012

Av maria123 - 13 januari 2012 09:33

Blir så trött, har missat en lektion nu för att jag inte kunde somna i tid igår. Somnade istället vid 4-5 på morgonen så jag vet inte alls om jag var vaken och stängde av väckarklockan eller om jag gjorde det i sömnen. :(

 

Av maria123 - 12 januari 2012 23:30

Har fundetat länge nu på hur jag skall göra med mitt hår, om jag skall ha kvar den färgen jag har, ha de lite mer i röd ton eller lite mer i svart eller göra ljusa slingor och nu har jag nästan bestämt mig på hur jag skall ha det till somaren iaf men behöver börja färga och allt snart så jag får det så som jag vill ha det till sommaren haha :)
 
Denna färgen som Lindsay har fast med lite mer ljusa slingor hade jag tänkt mig.
  Haha, hittade ingen "normal" bild där jag var

blonlond på just nu.  
 
Vad tycker ni?

Av maria123 - 12 januari 2012 20:39

Somnade visst till i tre timmar, så nu är det upp och iväg till gymmet så skönt att dom stänger tio här :)



Av maria123 - 12 januari 2012 14:41

 

Av maria123 - 12 januari 2012 14:20

Dom senaste dagarna har det varit dåligt med sömn och i natt så sov jag inte hemma och jag sov bättre än vad jag har gjort tidigare i veckan fast vaknade flera gånger *suck* plus att jag tog bussen en halvtimma tidigare än vad jag brukar göra när jag börjar tidigt och jag klarade det galant, så kart ;) haha! Nu efter skolan så är planerna att först plugga lite medan jag ändå kommer ihåg allt och sen fixa de sista i rummet, möblerade om och så igår men hann inte klart skulle ju iväg på en dejt. Sen har jag tankar på att svänga förbi på gymmet :) 



Bild från nyår!

 

Av maria123 - 10 januari 2012 13:32

Nu har jag varit sjukt spontan, tänker inte avslöja än vad det är för något;) haha men det är inte långt borta. Det var samma sak i helgen vi var på middag hos en kompis, då lagade vi mat och kollade på en film drack lite vin och hade de mysigt. Efter filmen så va det typ, jaha och vad händer nu..?  så vi åkte in till stan till biljardplatser och spelade biljard hela natten, stötte på en jätte trevlig vakt som jag stod och pratade med medan dom andra rökte färdigt.
Sen hittade jag och Michelle en toalett som hade två toalettsitsar och de va bara en liten vägg emellan. så otroligt coolt! haha

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards