mariasophia

Av maria123 - 20 april 2014 18:42

Jg och Calle tog en härlig promenad upp på ramberget och kollade ut över vackra Göteborg! Vi var ute och gick i lite mer ön två timmar, hur skönt som helst i detta vädret!

Av maria123 - 19 april 2014 21:50

I morse gick jag och Calle upp och gjorde pankaksfrukost med glass. Det värsta med att ha folk hemma är att man behöver städa dagen efter haha med det var ganska lungt igår så det gick ganska fort att plocka iordning. Nu på kvällen kom mormor hem till mig och mamma så åt vi lite påskmiddag. Vad har ni gjort idag och vad äter ni för påskmat?

Av maria123 - 18 april 2014 19:06

Nu har vi ätit lite så nu börjar förfesten.

Av maria123 - 18 april 2014 18:28

Idag blir det lite påsk fest, dok utan traditionell påsk mat killarna röstade för pizza istället haha! Så nu är killarna i väg och hämtar pizzan. Jag fick även en fin påsk present av min kille, body butter och body mist från the body shop! Det luktade verkligen sommar, jätte god. Av mamma och mormor fick jag pengar så jag kan köpa en god parfym! :)

Av maria123 - 18 april 2014 11:52

Frukost och lite serie är avklarat, så snart skall fixa med mina kläder, får nästan inte plats med allt i garderoben. Och så skall jag visa lite av mina nya vår och sommar kläder som man inte kan säga nej till.

Av maria123 - 17 april 2014 22:09

Jag och mamma gjorde middag till oss två idag, först blev det en liten fördrink Caprinia! Till förrätt halv avokado med kex och en röra. Huvudrätt blev fylld kyckling, klyftpotatis och stekta champinjoner. Och efterrätt blev en choklad bit ;)

Av maria123 - 16 april 2014 17:05

Är äntligen hemma och har varit hemma en liten stund. Det var verkligen panik på morgonen, först var bussen tidig så vi missade pendeln, så vi missade det andra tåget så vi drick springa genom t centralen så jag skulle hinna med Arlanda Expressen, så det var precis att jag hann på innan de började åka! Tror aldrig jag har haft sån panik för att missa buss, tåg och flyg som idag!
Som tur hann jag till flyget tillslut :)

Av maria123 - 16 april 2014 00:00

När vi åkte in till stan så letade vi efter en restaurang men vi hittade inte den, och vi hamnade på Sture plan, och så gav vi upp och gick in på en tacobar! Det var sjukt gott! Sen gick vi runt lite och så hamnade vi i gallerian! Sjukt mysigt att gå runt i stan idag.

Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)