mariasophia

Alla inlägg under juli 2013

Av maria123 - 15 juli 2013 21:43

Har inte varit hemma på en vecka nu och börjar få lite hemlängtan, har varit på sommarstället och hos min kille. Så idag har jag städat i ordning i killens rum fixat tvätten mm. Nu ligger vi och kollar på film och äter grapefrukt och popcorn.

Av maria123 - 14 juli 2013 19:04

Bilder från sommaren hittills..

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av maria123 - 13 juli 2013 23:04

Varit på grill middag med några vänner, innan jobbet! En hade köpt ett luftgevär så vi stod och sköt lite och de gick relativt bra för mig för att de var första gången! Satte burken först och sen en 8:a och 6:a på tavlan. Bättre än dom andra som va med kan vara för att dom hade druckit och inte jag haha ;)

Av maria123 - 13 juli 2013 20:13

Åkte lite snabbt till Frölunda torg för att köpa lite mat tills ikväll, är nämligen på grill fest. Sen var jag tvunge att köpa under kläder hade inga mer hos min kille, så hittade även en bikini och ett halsband! Happy me!

Av maria123 - 12 juli 2013 17:01

Har legat i solen i någon timme, hoppas jag fått lite färg nu, oftast tar de ett par dagar innan jag får färgen. Tog och gjorde lite mat nyss,de blev en tacos sallad. Igår blev över lite köttfärs så slängde ihop en sallat till bara för de fanns inga bröd kvar. Skall snart göra mig iordning skall nämligen jobba ikväll.

(Bild 3: En gammal favorit låt)

Av maria123 - 12 juli 2013 13:12

..från när vi var i Strömstad och när vi grillade på kvällen. 


                       

Av maria123 - 11 juli 2013 23:18

Är hos min älskling nu och har ätit lite mat och kollat på film. Min älskling valde film så de blev Jay and silent Bob strikes back, riktig nostalgi för honom. Vi skall snart gå och lägga oss, han skall upp tidigt imon till jobbet.

Av maria123 - 11 juli 2013 21:09

Det är skönt att komma hem och få sova på en riktig säng, de känns i kroppen när man sovit på en bäddaoffa i två nätter haha! Aja, ni har väll inte missat att McDonalds har fått in smoothis!! En med smak av mango och ananas, en med banan och jordgub. Har smakat båda nu och min favorit är mango/ ananas, den är med frisk i smaken enligt mi och den med banan/ jordgub är mer mättande! Banan är ganska mättande i sig själv.

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards