mariasophia

Alla inlägg under juli 2013

Av maria123 - 5 juli 2013 09:15

Jag är medveten om att låten inte är ny med jag gillar denna stark! Tycker verkligen att den är så rolig!

a


Av maria123 - 4 juli 2013 19:23

Hade en liten shopping dejt med Frida lite snabbt innan hon skulle åka till sitt jobb. Hittade två mobil skal och blev förälskan i en av dem, så var den på mobilen nu :) tog bilder med min kamera men datorn ville bråka så fick i te över dom, så nu blev de lite sämre mobil bilder istället.

Av maria123 - 4 juli 2013 15:15

Jag har köpt två små notis böcker som jag skall använda till mina 100 dagar, i dem har jag skrivit upp alla dagar där jag kan skriva vad har har ätit, vad jag har tränat och vad jag känner allmänt. Det finns även utrymme för egna tips och plast för några resept m.m har även skrivit upp invägningar, en den 1 dagen, den 25:e, den 50:e, den 75:e och den sista dagen 100! Så jag ser om det går frammåt eller om jag står stilla.  

Av maria123 - 4 juli 2013 12:49

Jag skall snart börja med en 100 dagars diet, detta gör jag för att gå ner i vikt och må bättre som person. De senaste året har jag gått upp ganska mycket och jag mår inte bra av det. Jag mår dåligt när jag skall välja vilka kläder jag skall ha på mig när jag skall gå utanför dörren. Trivs verkligen inte med mig själv just nu, så nu skall jag göra något åt det!

Jag skall börja dessa hundra dagar med att äta pricis vad jag vill med mindre av allt i en vecka, efter de skall jag gå på en detox kur på 2 eller 3 veckor så jag får bort alla gifter och slagngprodukter som ligger inne i korppen. Samtidigt som jag kör på dieten skall jag regelbundet gå och träna har lite idéer på lager på vad jag skall göra.

Jag skall försöka visa vad jag äter och vad jag gör för träning under hela tiden. Jag är sämst på att uppdaterna men skall verligen försöka, så blir detta lite som en träningsdagbok med mat varor haha

 

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards