mariasophia

Alla inlägg under mars 2011

Av maria123 - 29 mars 2011 23:35

Förlåt för den sämre uppdateringen men min data fungerar inte i skolan och det är inte altid jag hinner när jag kommer hem ;) haha. 


Det hände en hemsk sak idag, jag skulle inga min mamma och säga att jag skulle komma och hämta en sak och det första hon säger är att det brinner på andra sidan gatan i en lägenhet, och jag blev jätte chokad och så säger hon att det kommer jätte mycket rök ut ur fönstret, och så undrade hon om det inte skulle komma någon ambulans snart och så sa ja men ring då, men som tur så kom det brand bilar och allt då. När jag och pappa kom dit så var det fyra brandkårar, en ambulans och en polis. :( det kändes jätte overkligt! 

...sen till de roliga idag fast ändå de taskiga, jag tog denna bilden och så sa pappa att jag skulle lägga upp den och lägga kommentaren att det inte alltid roligt när det händer något på gatan, då sa jag man kan göra de lite mer dramatiskt och skriva jag skulle ut på en rök paus och möts av detta, och då säger pappa, snacka om en rök paus! hahahaha om jag inte dog då! 

  oxox M

Av maria123 - 29 mars 2011 09:24

God morgon, i natt har jag inte sovit så bra vakande flera gånger men jag är i alla fall vaken nu och skall upp och göra mig i ordning inför skolan. Längtar inte speciellt mycket till att åka haha :) Det är och kommer vara riktigt tråkigt väder idag, bara moln och mycket blåst. Vill ha riktig fin varm vår! 

Good Morning - Chamillionaire


Jag hoppas verkligen att min lön kommer snart, skulle fått den för 4 dagar sen men nej inget än :( jag vet att jag inte jobbade mycket i februari men de jag har jobbat de skall jag ändå få betalt för. Har hittat lite saker som skall in handlas ;) 

oxox M

Av maria123 - 28 mars 2011 22:30

Hade en dålig hårdag idag och jag blev sugen på att ta keps på mig idag när det är var så fint väder :) så Innan jag åkte till jobbet så stannade jag på Backaplan och gick in på stadium och köpte mig en rosa keps. Hade tänkt mig en vitt först fast det fanns det ingen annan fin färg inne nu, men jag är nöjd! efter som att min favorit färg är rosa

oxox M 

Av maria123 - 28 mars 2011 21:56

Min mamma la en grym kommentar när jag och mamma åkte hem från mässan så åkte vi förbi den nya moskén som dom bygger vid ramberget, och så börjar hon berätta att det låg en bensinmack där förr innan. Sen sa hon hoppas dom inte har tagit bort bensintankarna så när dom har byggt klart så säger det poff så är den borta igen ! haha :)

  oxox M

Av maria123 - 28 mars 2011 00:25

Det var riktigt roligt på mässan idag med mamma, vi hittade ett ishockey spel som vi spelade på men tyvärr så vann mamma med 2-0 haha! Sen hade dom karaoke fast varken jag eller mamma ville/ vågade sjunga :) det fanns mycket att kolla på asså, dom hade även Astrid Lingrens värd där och Pippi var på besök och det var roligt och kolla på hahaha jag är barnslig av mig jag vet ;) På ett annat ställe hittade vi sådanadär med två hjul som man kör omkring på kommer inte på vad dom heter nu och jag fick pröva att köra det var riktigt roligt! skulle lätt kunna köra en igen här och nu haha! 
Nu skall jag sova, stor dag imon eller idag fast efter jag har vaknat igen;) god natt!

    oxox M 

Av maria123 - 27 mars 2011 23:54

Jag och mamma har varit duktiga och vår städat, fast vi hann inte riktigt klart idag så vi skall göra lite mer imon :) får se hur mycket jag hinner efter som att jag skall jobba imon med haha! jag är iaf riktigt stolta över mig och mamma idag :)

Av maria123 - 27 mars 2011 14:00

Idag blir det simpelt, slapt men ändå fint ;) en av topparna som jag inhandlade igår :)   


  Skulle göra en inbakad fläta i luggen men den blev inte så lyckad haha det blev något annat men de får fungera ändå ;

oxox M


Av maria123 - 27 mars 2011 13:45

Jag och mamma skal ta och åka till mässan och kolla runt dom har Tur mässan nu med massor av olika rese mål :) så vi skall kolla om vi frå några tips vill vår resa och så tänkte jag kolla om jag hitta något roligt för mig och michelle till sommaren :D 

oxox M

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards