mariasophia

Alla inlägg under mars 2011

Av maria123 - 23 mars 2011 20:34

Blev riktigt sugen på att dra ut och dansa när jag satt på bussen hem nu, det kom många bra dans låtar på mobilen! ååh, dansa<3 hoppas att de löser sig till helgen så jag kan dra ut och dansa iaf :) 

Av maria123 - 23 mars 2011 14:27

Idag blir det inget speciellt haha;) skall snart dra min till bussen och träffa älsklningen. Sen måste jag plugga lite när jag kommer hem i kväll, får se hur de blir med de! jag är inte den bästa på att sätta mig ner och plugga haha! 

oxox M 



    Typ min nya percing :) när jag var i sälen så råkade jag svälja en kula så jag åkte och köpte en ny när jag kom hem:) 


Av maria123 - 23 mars 2011 13:52

Jag hatar när man bara slutar svara på sms när man har en dialog, och så säger man hör av dig när det passar då. då får mat ett svar jag äter! Jaha, kunde du bara inte sagt jag skall äta nu skriver sen eller va fan som helst blir riktigt arg när man bara slutar speciellt när man pratar om hur man skall göra när man skall träffas. ååååh! och jag vet att jag själv är riktigt kass på att svara på sms men jag försöker så gott jag kan och i vissa fall har jag ett rimligt fall till att jag inte svarar. 

oxox M

Av maria123 - 23 mars 2011 10:23

hemma idag igen :( har bestämt att jag skulle åka till älsklingen idag får se om de blir så, hoppas att jag gör det iaf :) saknar han! Känner inte för att göra mig ordning för att sitta på en buss, men de blir nog så ändå mår inte bra av att sitta hemma en hel dag, blir helt deprimerad då så nu skall jag upp och äta och sen in i duschen. Så att det blir en bra dag ;) haha

oxox M

Av maria123 - 22 mars 2011 22:48

ett av mina nya favorit program är Stockholms natt :) haha det är så roligt att kolla på när vissa bli för fulla och när vissa gör bort sig! jag har lite för mycket skadje glädje :D men jag gillar de;) fast blir själv sugen på att dra ut och festa när jag ser att dom är på krogen och dansar! I love dancing

oxox M

Av maria123 - 22 mars 2011 22:29

jag och michelle hade inte mycket för oss så jag fick rycket att vi skulle göra oss i ordning för att ta lite bilder och vissa av dom blev riktigt grymma! :) tack micha

    oxox M

Av maria123 - 22 mars 2011 16:45

än så länge har det inte blivit något bubbelbad, blev en snabb tur in till stan och möta michelle skulle kolla på en topp som jag hade sätt i Hm katalogen men den hade inte kommit in än, vill inte beställa den efter som att de kommer kosta 70kr mer och de är inte den toppen värd ;) haha! Sen blev det lite onyttigheter på Mc men tog de bästa för mig, och de blev en happpy meal:) med nuggets och morötter :) hihi nu skall be bli citron vatten och så skall vi ta lite kort tror jag vi sa de iaf men vet inte om de blir av det är ju mig och michelle som vi pratar om! Hahaha

oxox M              




Av maria123 - 22 mars 2011 12:18

Ingen höjdare vaknade med jätte ont i magen vid kl. 6 så jag stängde av väckarklockan och somnade om. Vaknade nu vid 12 igen och har ont ännu :( skall ta och göra något åt de men har inte kommit på vad jag skall göra än så de blir nog ett bubbelbad, de löser nästan alla problem :)

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards