mariasophia

Alla inlägg under mars 2011

Av maria123 - 20 mars 2011 11:36

Det blev mysigt igår, lite mat och cheese cake. Vi blev inte helt klara med planeringen men det blev en bra start, nu blir det att surfa järnet, jag har mycket som jag skall kolla på nu! Några av dom viktigaste sakerna att gå in på victoria´s secret, linbanab över stan, apple store kan ni gissa vart jag skall än? haha ;) ni skall jag upp och göra mig iordning för att sola.

oxox

M

Av maria123 - 19 mars 2011 17:01

Jag skall aldrig mer andvända shampoot tresemmé, det gör mitt hår till gummi! Blev riktigt besviken när jag prövade det nu igen, har prövat de tidigare när jag var blond och då trodde jag att de var för att jag hade färgat håret för mycket, men nu är jag är brunnet har det inte varit så sen jag var blond och så tog jag detta shampoot igen och de förstör mitt hår totalt. Jag funderar för att de är för att jag är allergisk mot jordnötter, det är ju jordnötsolja i det. aja, hoppas att de blir bättre nu måste jag skynda mig att göra mig iordning skall iväg på middag och planera resan i maj lääääängtar!

oxox M

Av maria123 - 19 mars 2011 10:46

God morgon eller lite sent för de nu men ändå haha, skulle skrivit ett litet inlägg igår kväll men det kom lite saker i vägen im sorry. Det blev riktigt mysigt hos min pappa, fick lite mat och ett glas vin och sen tog jag och Michelle hunden på en lång promenad och hade lite mysigt tjejsnack.Efter detta åkte jag hem till min mamma och så kom min älskling och sov över hos mig, vi skulle kolla på en film men vi båda somnade innan vi han att sätta på den kanske inte så lyckat men mysig att inte behöva vakna upp ensam. Sen fick jag frukost på sängen fast jag frågade iofs efter de idag, orkade inte gå upp haha!

oxox M

Av maria123 - 18 mars 2011 15:45

Heeeeej!

Äntligen har det löst sig med skolan, har nu äntligen bytt från äkel skolan Move It! Jag kan nästan inte vara lyckligare nu.
Igår va jag på första lektionen och idag var det en riktig skoldag, det ända klantiga var att jag gick på en historialektion igår som jag inte skulle vara på. Tills idag hade jag fått ett häfte på 30 sidor att läsa för vi hade ett test som liknade nationella så vi kunde öva lite till de riktiga. Efter att jag hade läst allt så belönade jag mig själv med att gå på bio med den bästa tjejvännen, eller jaa.. hon frågade ifall jag ville gå med på smygpremier på I´m number four. Den va grym! jag trodde verkligen att den inte skulle vara så bra efter som att namnet är lite fail... haha. Den är verkligen värd att se dom man gillar lite action och romantik på samma gång med lite smått inslag av komedi. Nu skall jag dra mig ut till min pappa och hälsa på han hans "flickvänn" och hunden! :D lääääängtar!

oxox M

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards