mariasophia

Alla inlägg under mars 2011

Av maria123 - 26 mars 2011 23:45

Nu är det reklam på tv:n haha iaf jag kollar på National Treasure för att kolla om jag ser något intressant att se när jag åker iväg i maj :) kom ihåg att gissa vart jag skall, i spalten till vänster.

Idag åkte jag och mamma till mormor och hälsade på det var riktigt längesen jag träffade henne, någon gång innan jul va det. När vi ändå var ute på vift så passade vi på att shoppa lite, hittade många fina saker, är super nöjd! det blev några toppar, en ny vår jacka, ett armband, björn borg trosor, och örhängen.


Har inte hunnit att uppdatera så mycket idag efter som att jag inte har varit hemma så mycket, mamma väckte mig och så åkte vi direkt till mormor, efter att vi hade varit där så åkte vi hem och jag hann bara att äta innan jag skulle åka iväg till Sofia på tjejmiddag, tyvärr så kom jag inte sent så jag missade maten men jag missade iaf inte efterrätten haha! kladdkaka och grädde, mums;) och så blev det lite Sing Star med disney channel låtar, det var första gången för mig men jag var grym ändå, kom inte på första plats men inte mycket efter;) nu ligger jag som sagt och kollar på tv och vill inte missa mer nu haha eller den slutar typ nu ändå! 

 

Älskar verklingen detta armbandet, tycker det är hur sött som helst!

      


så ligger stringen i små söta förpackningar, fast i dessa packet är det hipster, eller hur det nu stavas.

oxox M

Av maria123 - 25 mars 2011 18:47

hemma igen, blev en snabbis på stan igen hitta ett par grymt sköna svarta jeans och tyvärr så hade jag inte fått lönen än så skall ta och åka in imon igen och köpa dom! Blev kär i dom så fort jag såg dom och nu efter att jag har prövat dom så är det inga andra jeans som slår dom! haha :D I kväll skall jag vara hemma med min mamma och mysa framför en film :) 

Av maria123 - 25 mars 2011 10:20

Typ god morgon! Nu när jag ältligen har kommit till skola så är min lektion inställd haha asså jag har sån oflyt så att de inte finns. Så nu får jag bara och sitta och vän ta på nästa lektion, segt efter som att min nästa lektion börjar 11:10. Visst ja, idag är det voffeldagen men för min del blir det inte några vofflor förens imon när jag åker till mormor, bästa vofflorna som finns!

oxox M

Av maria123 - 24 mars 2011 23:12

Så nu är jag ny duschad och fräch igen haha:) och nu skall det bli mycket tjejsnack och film med Michelle! Det är aldrig fel att vara med en nära vän när värden går emot en.

Just de, när jag var på busshållplatsen på väg in till stan så kom det två pojkar typ 10 år och mamma till en av dom så sa hon att bussen kom, då sa en av pojkarna då måste jag skynda mig och så kollade jag efter som att jag är så nyfiken av mig haha iaf, då stod han och tog bort två målade kukar på reklamskylten :) såå sött av han! får ta en bild på den när jag har vägarna förbi hahaha! hittar inte någon på google nu.

oxox M

Av maria123 - 24 mars 2011 20:41

blev trött på att sitt hemma så åkte in till stan en snabbis och jag hittade de linnet jag letat efter! såg de i katalogen i tisdags och så åkte jag in och kollade efter de men då hade det inte kommit in och hade de kommit in nu och gissa om jag blev över lycklig :D! och som tur så fanns det en kvar i min stolek, blev bara lite jobbigt när jag skulle pröva den så upptäckte jag att jag hade glömt att ta på mig en bh idag :o haha! nu skall jag iväg till Michelle och sova hos henne i natt :) 

Här kommer även dagens outfit, råkade göra en konstig minn så tog bort den (a)

     oxox M 

Av maria123 - 24 mars 2011 16:01

Så här blev naglarna dock är det lös naglar med jag älskar dessa! Det är Depend french look och det är kort modell :) Tycker dom blir precis lagoma till vardags och fest:) Själv vill jag ha längre när man firar något speciellt haha :) 

de roligaste är att mina händer ser olika bruna ut på bilden haha! 

oxox M 

Av maria123 - 24 mars 2011 14:30

det är sjukt fint vår väder ute synd bara att de blåser så jävla mycket, längtar till det blir sommar och inte en sådan blåsig sommar haha :) Jag känner mig lite duktig nu, efter som att jag har tvättat tre maskiner och är på den fjärde nu :) hoppas mamma blir glad när hon kommer hem! Jag har även hunnit och fixar mina naglar, skall ta och laga lite lunch nu:) det bli omelett med citron smak :) 

oxox M

Av maria123 - 23 mars 2011 22:36

Jag blev riktigt ledsen förut, jag upptäckte att min mobil har gått i sönder. Det är lås knappen som inte fungerar längre och efter som att det är touch skärm så vet jag inte vad jag skall göra. För så fort man lägger den i fickan eller i väskan så kommer den inte på något helt knasigt och så kan jag inte ha de, och nu har jag inga pengar till att köpa en ny håller på att sparar massa pengar till resan nu! skall kolla imon om jag har någon mobil hemma som jag kan ha så länge tills jag kommer på hur jag skall göra. 

oxox M  

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards