mariasophia

Alla inlägg under mars 2011

Av maria123 - 21 mars 2011 22:13

Yes! Detta har verkligen gjort min kväll i mitt paket det var en klänning och ett linne, you will se it later;) Nu bli det att lägga sig och koppla, känner min helt slut i kroppen fast jag inte har gjort något speciellt idag haha! 

oxox M

 


Av maria123 - 21 mars 2011 16:06

Nu bär det av till jobbet! hoppas det blir mer att göra idag än sist vill ha mycket mycket pengar till resan :) haha här kommer även dagens look ;) have a nice evening

   

oxox M 

Av maria123 - 21 mars 2011 15:48

Vad jag har väntat! fick smset idag om att mitt H&M paket :) tyvärr hinner jag inte hämta ut de idag det skall hämtas ut efter 17:00 och jag börjar jobbet då och jag slutar 21 och då har det stängt men skall fjäska med mamma så hoppas att hon kan hämta ut de åt mig hihi:) 

oxox M  

Av maria123 - 21 mars 2011 15:34

Just nu sitter jag och kolla på pretty litle liars, idag gick jag till skolan och det känns som att det var onödigt att gå dit idag, kom och missade en lektion efter som att jag inte hittade salen och sen fick jag hjälp att hitta den och då hade några redovisning i ett annat rum så det fanns ingen lärare haha. Men jag fick iaf lämnat in ansökan om ledighet angående resan och så fick jag lite uppgifter som jag skulle göra av läraren när lektionen var slut :) så skall ta och kolla lite på de nu, vill kunna få ett bra jobb när jag blir äldre så jag tjänar bra med pengar så jag kan köpa bra med kläder ;)

Av maria123 - 21 mars 2011 11:32

Jag har gått och blivit helt kär i denna affär och jag längtar till att gå till butiken och handla och inte bara på webshopen. Det är inte långt kvar till att jag åker dig, mindre än två månader nu! jippie :)           

Av maria123 - 21 mars 2011 10:31

Idag är det ingen lyckodag för mig, för sov mig så jag missade bussen och nu har jag kommit försen och jag hittar inte mitt klassrum :( så sitter någonstans i skolan nu och väntar på nästa lektion skall leta upp några efter att lektionen har slutat så jag vet vart jag skall så jag inte missar någon mer lektion. Jag hade tänkt att lägga upp en dagens look innan jag åkte till skolan men hann ju inte de vaknade som sakt 20 min innan min buss skulle gå, så det får komma i efter middag när jag kommit hem igen :)

oxox M  

Av maria123 - 21 mars 2011 00:00

Idag har jag valt att ha det lugnt och behagligt, så jag har fixat lite med min garderob och sen var jag iväg och solade sen tog jag ett mysigt bad med ansiktsmask och passade på att raka benen. Nu skall de bli ett avsnitt av Pretty little liars med morötter och grönt te

       

God natt på er! 

Av maria123 - 20 mars 2011 18:26

Hahahaha jag tror jag dör av skratt!

http://www.snotr.com/video/4538/FAIL

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards