mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 6 april 2011 22:48

Så det har varit mycket att göra idag! :) de gillar jag. Åkte ju på möte och de gick sådär har varit lite smått nere idag men är osäker på varför men man har ju sina dagar. Sen blev det in till stan och köpa dop present och jag hittade ett jätte gulligt armband, som Michelle hjälpte mig att bestämma, fast jag ville inte betala de först så pappa kom in till stan och köpte det, sen så fick jag och Michelle var sin sallad som vi tog med hem och kollade på film till, det blev Honey och vi försökte lära oss en dans som var med i filmen fast det gick inte så bra hahaha! 
Efter de så gick vi ut och träffade A och hans två vänner på en cigg :)

Nu är en grym film på tv som jag har suttit och kollat på, tror jag dör av skratt ibland! haha!  Min stora kärlek som går på 6:an fast den började 21:00 men ändå :) 

Av maria123 - 6 april 2011 12:40

  Jaa... inte mycket att säga om detta. 

Av maria123 - 6 april 2011 11:56

Nu är jag hemma och skall göra mig i ordning för att gå på möte kl.13:00, sen skall jag in till stan och leta upp en dop present :) det är svårt med en dop present tycker jag, vet verkligen inte vad jag skall köpa eller vart jag skall kolla efter en haha :) men hittar säkert något.

Av maria123 - 6 april 2011 00:02

Ja, som sagt haha! Inte för att jag har sagt detta men ändå jag åkte ut till min far och hälsade på tänkte först åka ut för att ta en promenad med hunden, han och L var på Ikea så trodde jag dom skulle åka till henne först men de skulle dom inte. 

Så när jag kom satte vi oss i köket tog en macka och lite te, jag tog bara te efter som att jag inte äter mackor längre har inte gjort de på 4 veckor tror jag det blir nu :) 
Jag kom på att jag skulle kolla efter påsk ägg när jag ändå var hos pappa vet att jag hade många men hade för mig att vi rensade bland dom någon påsk och slängde, vi kolla iaf och hittade ett mega stort och en pytte litet så det var inget som passade mig. Får ta och åka till 4 gott och köpa allt i ett paket haha! Dom har påsk ägg från 6 - 25 kr tror jag det var:) Min pappa var som vanligt snäll och körde mig hem så jag slapp att ta bussen vid denna tiden, tack! (om jag inte sa det)

Nu måste jag ta och sova skall ju komma upp till skolan i morgon igen! :) 

Av maria123 - 5 april 2011 16:34

Från att jag gick upp och åt frukost eller jag fick frukosten på sängen idag, var det totalt 4 och en halv timma.

Jag gjorde mig i ordning som vanligt och började gå till bussen, när bussen kom och jag hade satt mig på den så kom jag och tänka på att min mobil inte har ringt eller fått sms. Då slog det mig att jag troligt vis har glömt den hemma, men jag tänkte att jag kanske hade med mig den ändå bara att jag inte visste vart jag hade lagt den. Då kom jag på jag kan ju ringa till den, men hur skulle jag kunna ringa till min mobil om jag inte vet vart den är! haha Men då kom jag på att mamma kan ringa till den men hur skulle jag kunna säga till henne att ringa till den när hon sitter på jobbet och jag på bussen! haha så det blev en dag utan mobil :) 

mobilen som jag har nu för tillfället, älskar att den har konversationer i sms   

Av maria123 - 5 april 2011 10:49

Innan jag skulle gå till bussen så upptäckte jag att jag hade idrott på morgonen så jag skulle inte hinna packa väskan åka dit och vara med för jag hade kommit så mycket sent, istället stannade jag hemma och väntar på nästa lektion.

Efter som att jag inte har så mycket att göra hemma så bestämde jag mig för att göra en topp bild, är hyfsat nöjt iaf! Kommentera gärna så jag vet vad ni tycker, alltid roligt att veta :)  så skall ta bussen om 40 min nu :) skall ta något att äta nu! 

Av maria123 - 5 april 2011 09:15

 

När regnet faller ner så går jag omkring i mina stövlar och sjunger för mig själv... 

Av maria123 - 5 april 2011 08:36

Innan jag gick upp så hörde jag att det regnade och då ville jag bara krypa under täcket igen och somna om... men så kom jag på att jag kan ju använda mina gummistövlar :D vilket gjorde så att jag kom upp idag haha! 

Gick även ut på en morgon cigg och under tiden jag är ute så är det 3 pers som cyklar förbi och jag förstår mig inte på människor som väljer att cykla i regn, för det första blir man blöt och för det andra blir det ännu kallare! Jag frös bara jag såg dom rulla förbi... 
Nu är jag iaf klar för att gå till bussen, och idag kanske det inte blir mycket uppdateringar efter som att min data i skolan fungerar inte som den skall. Hoppas den blir fixad idag så jag kan börja med vissa skolarbeten igen :)

   

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards