mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 3 april 2011 23:57

Så nu har jag pratat i tel i snart 3 timmar känns det som, iaf länge nu. Vilket jag inte tror är så bra efter som att jag pratar i mobilen, brukar få ont i huvudet av att prata i den för länge. Först med älsklingen sen med Michelle och nu sitter jag och pratar med älsklingen igen haha :) Nu skall jag ta och sova lite så jag kommer upp i morgon till skolan, tror jag kommer somna ganska snart efter som att jag sov lite i natt och jag behöver sova mer än några timmar för att klara en hel dag haha :) 


Och jag vet att jag har varit lite kass denna helgen med bilder, men har inte varit hemma så mycket och missat att ta bilder tyvärr...:( 

Sov gott! 

Av maria123 - 3 april 2011 21:40

jag var inte tillräckligt magisk idag, så jag jag kunde inte böja skeden eller några nycklar :( Fast det var ändå tur det hade blivit skit rädd om det hände asså! Skall kolla nästa gång också och då måste jag köpa en påse med potatisar haha :) vad han nu skall göra med det, sen skulle han göra något tanke sak som skulle göra att man tänker positivt :) 

Det är ändå intressant att kolla på fast jag vet inte om jag tror på det än eller inte haha! det är ibland som att det finns en förklaring och ibland inte. 


Jag tappade verkligen hakan när han norrlänningen gjorde sitt framförande, och hon Sandra låg på stol ryggstöden :O helt sjukt!


här är länken till första avsnittet:

http://www.kanal5play.se/program/play/fenomen-s01e01 

Av maria123 - 3 april 2011 20:50

Haha, nu gäller det hoppas att det fungerar sen :) ! skall försöka filma in det så får ni se om det fungerade eller inte ;) 

Missade dok en sak man skulle ha men de hinner jag nog att hämta sen :) 

Kollar på 5:an Fenomen

Av maria123 - 3 april 2011 18:39

Fenomen kommer i kväll kl.20:00 på kanal 5, och jag skall sitta bänkad framför tv:n haha :) skall bli roligt att kolla på hoppas jag! 

Av maria123 - 3 april 2011 18:26

Jag är så trött på ditt beteende, det passar inte mig längre... tyvärr. jag vill inte lyssna på ditt skit snack, och bara få skit när jag inte har gjort något fel, och höra massa idiot kommentarer. Jag hoppas att du slutar snart för jag känner att jag snart inte orkar med det, har verkligen försökt att det skall bli bra men har alltid fått skit för det av dig så har slutat med att försöka nu det får mig ändå inte att må bättre. 

Av maria123 - 3 april 2011 13:56

Som sakt så var jag "hundvakt" igår, jag åkte till pappa och gick ut med hunden och det blev en lång promenad på 45 min, han var riktigt duktig :) och är en av dom sötaste hundarna!

 
 

Av maria123 - 3 april 2011 13:27

Av maria123 - 3 april 2011 13:06

Inatt har jag sovit bra med lite, vi var uppe och spelade kort och snackade skit till 4 tror jag och när vi la oss knde jag inte sommna så jag satte på en film :) Det blev Ella Enchanted, den var lite speciell haha Så jag hoppas att ni har sovit lite bättre än mig :) Nu skall jag snart ta och åka hem och träna lite. Har lite saker att fixa idag med, skall skicka tillbaka lite saker till hm.Ska även gå och sola idag börjar bli blek nu :(

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards