mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 2 april 2011 21:22

Nu är det lugnt igen sitter hemma hos michelle och vi har ätit god mat och något glas vin och så har vi även hunnit durscha eller michelle gjorde de och jag behövde bara tvätta håret :) haha Vi har inte bestämt något speciellt för kvällen så får se vad som händer ;)

Av maria123 - 2 april 2011 16:02

Så nu är jag hemma snabbt och skall snart åka ut till pappa och gå ut med hunden efter som att dom har åkt in till stan och skall spela bowling i kväll och så kommer dom inte hem förens vid 12. Så jag tänkte att jag kunde hjälpa till lite :) Efter det blir det att åka till Michelle och börja med maten, börjar bli hungrig bara av att jag vet vad vi skall äta! haha:) jag skall vara hos michelle vid 6 om två timmar så får se hur detta går haha! oxox M

Av maria123 - 2 april 2011 00:47

Idag har jag varit jätte duktig och tränat i em timma på mitt Wii, det är jätte roligt fast jag drar alltid för fönstret så att ingen kan se när jag hoppar runt i mitt rum haha kan tänka mig att de ser ganska roligt ut! Efter de så gjorde jag mig i odning och åkte till Kungälv för att träffa pappa och Lena, hjälpte även till lite för Lena flyttade till lägenhet idag och en av andledningarna att jag åkte dit var för att jag slapp att laga mat idag (a) Sen skulle jag ta bussen till Andreas och det gick sådär hela bussresan tog två timmar och jag fick så och vänta på en av bussarna i 35 min :(


Visst ja, michelle lurade mig idag med. Hon skrev ett sms att hon hade lagat omelett till frukost och att hon nu satt på sjukhuset ( när hon var mindre var hon allergisk) och jag fick panik och frågade hur det var med henne och allt, och så får jag tillbaka, Förlåt, april april <3 som att jag inte ville strypa henne då! Asså jag var lixoom berädd på att åka till sjukhuset med en gång och sitta där tills hon hade fått gå! haha :) men nu måste jag sluta Andreas börjar bli lite sur för att jag inte är social. Sov gott! 

oxox M

Av maria123 - 1 april 2011 16:44

     

 

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards