mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 12 april 2011 10:06

Jaha ja.. har besluts ångest nu så att det inte finns! Jag tror de blir att åka till skolan iaf, kommer inte fixa att sitta hemma idag och vara deppig speciellt inte när det är skit väder! Det ända positiva med regn är gummistövlar!

Problemet är bara att jag måste komma på något som jag kan äta efter skolan efter som att jag slutar halv 4 och jag börjar jobba 5 så blir det lite ont om tid om jag skall hem och äta emellan, men tror det blir en sallad på vägen att ta med :) Jag hjärta sallad! 


Fick nyss ett sms av michelle som gjorde mig GLAD, och jag tror det kommer bli en bra helg iaf :) 

Av maria123 - 12 april 2011 09:17

försökte göra något bra igår men nej, det känns bra på ett sätt men på ett annat sätt har det tryckt ner mig ännu mer.. usch! hade problem med att somna igår också så jag tror jag somnade riktigt vid 6 i morse, innan hade jag slumrat till och vaknat gång på gång så är sjukt trött nu. aja, skall försöka gå till skolan idag, fast vet inte känner mig inte alls bra har jätte ont i halsen och mitt huvud mår inte heller speciellt bra.. så funderar på att vara hemma och jobba idag efter som att jag vet vad vi gör och jag har allt hemma, så jag klarar av att gå till jobbet idag med :) 

Av maria123 - 11 april 2011 19:53

Jag blev så otroligt lycklig när dom från jobbet ringde och sa att jag inte behövde komma in och jobba idag, några telefoner hade gått i sönder så alla får inte plats :) Så jag åkte in till stan och tränade istället med michelle :)! Det känns riktigt bra nu eller ett tränings pass på någon timma eller hur lång tid det nu var haha :) 


Jag blev riktigt förbannad när jag såg vad A hade skrivit om mig! Ringde och frågade honom men han sa det var ju det du sa till mig, men för i helvete det ja jag fan inte! Är så jävla arg ännu så jag skakar och det var ändå mins 10 min sen jag såg det! Man skriver fan inte upp sådana saker på Fb speciellt inte när det är fel! Har förklarat och om man inte förstår så kan man ju fråga, och när jag säger att det inte är så, så får man tillbaka har inte tid att prata nu! jaha okej men då skall du fan inte skriva sådana saker.. 

Av maria123 - 11 april 2011 15:03

Så nu har jag solat och tagit en liten promenad men det gjorde mig inte speciellt mycket klokare som jag hoppades på. Jag irriterar sjukt mycket på att min mage bli skit brun och inte resten av min kropp! 

   min arm är nu röd istället man ser det inte så mycket men om man kollar noga så ser man :( 


Detta kommer vara det sista inlägget på ett tag som inte kommer visas på face som alla tidigare har gjort, så om ni är intresserade av att läsa min blogg kom nu ihåg att gå in och kolla dagligen ;) haha

Av maria123 - 11 april 2011 13:27

Skall snart ta och gå ut på en liten promenad och sen passa på att sola, inte i solen utan solarium :) känner att jag behöver bli lite brun nu känner mig blek haha :) 
Det känns riktigt skönt att våren har kommit med sol och värme! Snart är det påsk också jag har redan börjat att planera :) jag skall ta och gå på bio och se Hopp under påsk helgen! fast nu vet jag inte längre vem jag skall gå med hade tänkt att fråga Andreas men men... Jag hittade även ett jätte gulligt påskägg som jag skall ge till min kära vän Michelle fast den får ni inte se än ;) 
Hade varit skönt att gå och träna idag och tappa bort alla tankarna men skall till jobbet idag känner inte alls för att åka dit men måste ha pengarna så det väger lite mer än att gå på gymmet :) 

Av maria123 - 10 april 2011 23:09

Ja, hur många lingon finns det i världen? det vet jag inte men jag vet att den filmen får 9 lingon av 10 av mig! Den var både rolig och ledsen på samma gång, den är även verklighets baserad, jag gillar verkligen att det är en svensk film som blev lyckad! Jag var på väg att börja gråta flera gånger men jag ville inte fälla några tårar på biosalongen:)

En film som är värd att de!  

Av maria123 - 10 april 2011 22:10

du har gjort så jag har fällt många tårar och du kommer säkert göra så jag fäller fler, men vi ses snart igen.. <3



Av maria123 - 10 april 2011 15:49

Det blev en riktig lyckad dop dag hon skrek nästan inget det var bara en gång och det var när allt var klart, det var för att hon var trött. När vi sen kom hem till dom så blev det mat, paj och sallad det var super gott! efter de fick vi efterrätt, kladdkaka! så gott det var :) känns som att det var en evighet sen jag åt de :) 

4 generationer :) Filippa, Mamma, Mormor och Gammelmormor

 

Gudmor och Filipa      

Pappan och Filipa


Hade inget batteri på min kamera och hann inte att ladda den, och min pappa tog inte med sig systemkameran som jag tog med till han haha :) eller den andra kameran han har så bet blev bara mobil bilder för mig del, hoppas jag får bilder av dom andra som var där. 
Ja ja, det kändes lite konstigt att övervägande personer som var där är från Stockholm hmmm.. det jag blev mest chockad över var när Filipas Morfar sa att dom skulle åka iväg på SPA! och att han tycker det känns härligt och bekvämt att vara på SPA! det är inte direkt så som mina killkompisar säger och ser fram emot.


Nu skall jag göra min i ordning och åka in till stan och köpa något fint eller flera fina saker det får mig alltid på bättre humör ;) har lixom legat i sägen hela dagen och bara legat och jag vet själv att jag inte mår bra av det så nu bär det in till stan köpa något fint och sen BIO! 
Skall gå och kolla på, Hur många lingon finns det i världen.  

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards