mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 18 april 2011 09:08

Jag har inte gått och blivit sjuk om ni tror de nu, jag gick upp vid 7 tror jag det var eller 8 något sånt iaf :) för jag sov hos A i natt igen och han skulle iväg på ett möte idag så gick upp tidigt det känns ändå bra för nu slipper jag sova bort hela dagen speciellt efter som att jag skall jobba idag med! Nu skall jag ta och göra något att äta och sen skall jag göra muffins har bara inte bestämt vad för några än haha :) så får se vad det blir :D har ju jätte fina muffins formar som jag måste använda nu, ni skall få se de sen ;)
Michelle skall komma sen och hoppas hon blir glad när det finns ny bakade muffinsar när hon kommer då :D yes hörs sen!  

Av maria123 - 17 april 2011 20:34

Jaa, asså igår så åkte jag som sagt till Andreas och det kändes bra tycker jag :) är bara nervös för framtiden nu :) med det kommer säkert att gå bra! Vi har inte gjort så mycket, kollade lite på tv och sen somnade jag på typ 2 sek! haha :) och idag fick jag te på sängen, fast tyvärr så va det inte grönt gott te utan det var något annat te.. och dom hade världens sötaste och gossigaste hund där idag! En liten söt vit sak haha :) Satt även i solen hela dagen hoppas jag har fått lite färg nu iaf! för jag vill inte vara blek när jag ska ha på mig kjol eller klänning för första gången i år igen !  
Just nu sitter jag och michelle och gör oss i ordning för att åka in till stan snabbt :) vi känner inte länge för att träna så det skall bli en promenad istället :D

       

Av maria123 - 16 april 2011 20:45

Michelle har varit extremt snäll mot mig dom senaste dagarna och det har jag uppskattat extra mycket, och idag fick jag låna hennes favorit tröja som hon är extra försiktig med, tack <3! 

   

Av maria123 - 16 april 2011 20:14

Jag tror jag är en av världens mest klantiga personer alltså, jag glömde min klocka, mitt favorit lepsyl och min dödskallering inte bra gjort speciellt inte när jag tänkte på dom sakerna precis innan jag skulle gå hahaha;)! jaja, sådant som händer ibland hoppas bara jag får tillbaka sakerna snart :) Jag var duktig idag med och dammsög medan mamma var och handla, och när hon kom hem så fick jag 100 kr :D jippi! 
Nu har min morfar kommit också och maten väntar, senare skall jag ta och åka till A jag hoppas bara att detta kommer gå bra och att det inte blir något litet dumt som pajar allt :) och jag skall försöka tänka positivt, blev lite besviken för en sak han skrev på sms men det kommer att lösa sig! 

Av maria123 - 16 april 2011 14:05

Igår blev det grillning med Michelle och två andra vänner :) Vi spelade ett måla och gissa spel det va sjukt roligt! haha det svåraste var att förklara rida runt i ring och MÅLA det! haha vi klarade den nästan :) det var jag och michelle mot dom och jag tror vi vann. Sen blev det lite för mycket dricka så somnade och vaknade med ett ryck 20 i 5 och jag som hade lovat en annan att jag inte skulle stanna där så det blev inte så lyckat.. så jag och michelle tog och vandrade till bussen och när vi nästan precis hade kommit ut från porten så stannade det en bil och fråga vart vi skulle så sa vi hem... och så frågade han om vi ville bli körda så sa vi nej som tur var för efter de så sa han ni va snygga! ush, är jätte glad att vi inte åkte med han asså. Så när vi kom hem så råkade vi väcka min mamma så sa hon är ni hemma så här sent... så sa vi ja vi råkade somna :( Vi gick och la oss med en gång det var riktigt skönt att lägga sig i en säng med MIN kudde :D haha 

Nu på morgonen gjorde jag en smoothie med smak av jordgubbar och blåbär och michelle gjorde en milkshake med smak av bara jordgubbar:) så satte vi oss och kolla på Tingeling :) 

 

Av maria123 - 15 april 2011 16:14

Idag har jag varit hemma för jag hade ont i halsen och kunde nästan inte prata, haha så tänkte det är ingen större ide att gå till skolan om jag inte kan säga något vettigt :) Nu har michelle kommit hem till mig och snor en dusch :) och jag sitter här och väntar på att hon och nerladdningen av vampire diaries skall bli klart :) 
Idag tog jag även fram mina sommar kläder och i ett par byxor hittade jag en 50 lapp haha :D blev riktigt glad men den skall jag spara till någon resa :) för om jag inte har behövt den tidigare så behöver jag den inte nu heller :)
När Michelle kom så hade hon köpt en blomma till mig! En rosa ros :) hon har tyckt att jag har varit nere den senaste tiden så hon ville få mig på bättre humör och det hjälpte :) Jag blir alltid överlycklig när jag får blommor! så nu vet nu de ;) hahaha ne, men haha ja :)

 
Nomy – Self Therapy

Av maria123 - 15 april 2011 01:40

Så får dom inte säga så jävla onödigt, kommer typ ladda ner mer musik... så börjar det igen med det bla bla bla.. Tycker att det är riktigt bra så som det är med Spotify nu! 

Så det är viktigt att vi fortsätter att erbjuda en on-demand gratis tjänst till dig och miljontals fler som du, men att göra detta möjligt har vi att ställa några gränser på plats framöver. 

Här är hur förändringarna kommer att fungera: 

Nya Spotify-användare kommer att kunna njuta av vår oöverträffade gratis tjänst som det är idag för de första 6 månaderna. 
Från och med 1 maj kan alla användare som registrerat sig för den fria tjänsten senast den 1 november 2010 kommer att kunna spela varje låt gratis upp till totalt 5 gånger. Användare som registrerat sig efter början av november kommer att se dessa ändringar tillämpas sex månader efter den tidpunkt då de bildar sina Spotify-konto. 
Dessutom kommer den totala lyssnartiden gratis användare begränsas till 10 timmar per månad efter de första 6 månaderna. Det motsvarar cirka 200 låtar eller 20 album. 
De förändringar vi har att göra påverkar främst tyngre Spotify fri och öppen användare, eftersom de flesta av er använda Spotify att upptäcka musik - i genomsnitt över 50 nya spår per månad, även efter ett år. Plus, den genomsnittlige användaren inte nå gränsen för låtar för 7 av 10 låtar, efter ett års användning av Spotify. För dem av er som använder Spotify för att hitta nya spår att njuta av och dela med vänner, bör dessa förändringar inte få i vägen för dig att göra det. Lita på att vi kommer att fortsätta att ge dig de största och mest mångsidiga musik katalog tillgänglig. 

För alla som tror att de kan nå dessa gränser, hoppas vi att du överväga att kolla in våra obegränsade och Premium tjänster, kommer ingen av dem påverkas, plus att vi har en 7-dagars gratis testperiod för Spotify Premium som vi vill gärna att du försök. Under hela maj kommer vi att ha också en ganska fin 30-dagars gratis testperiod för Spotify Premium - mer information om att under de närmaste dagarna. 

Framför allt betyder det att vi kan fortsätta att göra Spotify tillgängligt för alla på lång sikt. Vi ska ge ut några grymma nya funktioner samt en betydande förbättringar under de kommande månaderna, vilket kommer att göra Spotify ännu bättre. 

Tack så mycket, som alltid, för ert otroliga stöd och jag hoppas att återkomma med några spännande nyheter inom de närmaste veckorna. 








Av maria123 - 15 april 2011 01:24







Jag har ändå haft en jobbig dag men jag har ändå kämpat på så gott jag har kunnat, det har varit nästan tillräckligt som tur är. När det är jobbigt så skall man verkligen inte bara lägga sig och hoppas på att de kommer bli bra eller att det inte spelar någon roll var man gör allt blir bara skit ändå! men nej, man skall alltid försöka och aldrig ge upp hoppet! Det är som att, Om det inte finns någon lösning på problemet så är det ingen problem! den meningen har hjälpt mig vid många tillfällen ändå haha:) Håll ditt huvud högt och så alltid framåt på saker som gör dig glad och tänk på alla möjliga positiva saker! 





Nomy – Hold Your Head Up High

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards