mariasophia

Alla inlägg under april 2011

Av maria123 - 10 april 2011 14:04

Min internet har legat nere så har inte kunnat uppdatera, åkte och träffade A igår kväll efter dopet men det slutade inte så bra tyvärr, jag ringde mamma så att hon kom och hämtade mig kl 1 på natten :( vet inte om detta är rätt eller fel för mig än... vi får se vad som händer.. hoppas iaf på det bästa

Av maria123 - 8 april 2011 21:43

Idag fick jag och michelle stressa för att hinna med bussen på morgonen, och så gick vi på lektion fast jag kunde inte göra något efter som att jag inte hade fått några böcker så jag fick gå till biblioteket fast dom hade inte dom böckerna som jag skulle ha så jag gick på lunch istället :) Efter de så var min engelska lektion inställd och lektionen efter behövde jag inte gå på för jag har inte kommit så långt som dom andra så jag får ta och göra de provet en annan dag :) 


När jag var hemma och höll på att plocka bort alla kläderna som låg framme efter att jag och michelle hade lite klädkris eller hon hade det inte jag ;)så ringde pappa och frågade om jag skulle åka med hem till han och hälsa på och passa på att hämta min mobil! Så berättade han att när han och L var och handlade igår så var dom med i en tävling i telia butiken och man kunde vinna en mobil, så ringde dom han idag och sa att han hade vunnit och att det var bara två som hade svarat rätt på frågorna och det var dom två och så var det utslagsfrågan som gjorde att min pappa vann :)
Jag hoppas jag får låna den mobilen, ett tag iaf :) det var en Nokia x3 vit :)  


Sen när jag ändå var hos pappa så passade jag på att gå ut med hunden, så bet blev en tur till havet, det tog 1 timma och en kart! jag är så duktigt! :)

 

Av maria123 - 8 april 2011 21:26

Jag och michelle slapp att gå hem själva, eller dom följde oss till bussen :) 

   

Jag           Michelle  

Av maria123 - 7 april 2011 18:41

Träningen klar, nu är det bara att stressa som idioter för att hinna in till stan i tid :( vi ska vara i stan innan 8 helst och nu står michelle i dursecen och jag har inte durschat är! Riktig paniiiik! 
Men vi kommer iaf få en grym kväll :)  

Som tur så har jag redan bestämt mig om vad jag skall ha på mig i kväll så det blir ingen klädkris för mig som tur är, det ända som kan bli fel nu är mitt smink och de hoppas jag inte kommer hända. Michelle har inte bestämt sig om vad hon skall ha på sig än och hon ville ha hjälp av mig men jag vet inte vad jag skall lägga fram för förslag.  
P.S Vi är två starka kvinnor!  

Av maria123 - 7 april 2011 14:30

 

fast utan stövlarna, trodde det skulle bli dåligt väder idag med nu skiner solen så inga gumisar idag.

Av maria123 - 7 april 2011 14:14

Idag gick jag upp och gjorde mig i ordning för att gå till skolan men så såg jag att jag började senare idag, då tänkte jag men då är jag lite duktig och pluggar matte innan jag åker :) bara det att jag somnade när jag pluggade och vaknade efter 12 när M ringde och frågade vad jag gjorde :( Fattar inte hur jag lyckas med vissa saker ibland! haha 
Så ett tips lägg er inte och plugga matte på morgonen innan man skall åka till skolan! Isf åk till skolan och plugga där!  

Av maria123 - 7 april 2011 14:11

 

Av maria123 - 7 april 2011 00:18

       

   

     

Saknar det så mycket :(

Presentation


Jag är en tjej 20 snart 21 år och när ni läser min blogg får ni veta om min vardag och jag tar även upp lite om kläder, smink, träning och kost! Alltså en blandad blogg ;) Hoppas ni gillar den och besöker den igen och igen..:)

Arkiv

Dagens outfit's

Kategorier

Instagram

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards